در اولین اولین گردهمایی مسؤلین ستادی و روسای ادارت ورزش و جوانان :

روسای برتر ادارات ورزش و جوانان خراسان جنوبی معرفی شدند

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۸:۱۲:۵۲
کد خبر: ۸۸۸۸۲۹
اولین گردهمایی مسؤلین ستادی و روسای ادارت ورزش و جوانان شهرستانها با حضور حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکیل جلسه داد / از روسای ادارت ورزش و جوانان شهرستان های نهبندان، قاین و فردوس به دلیل کسب امتیاز بالادر ارزیابی عملکرد سال 97 در شاخص های امور حقوقی، جذب و ساماندهی خیرین ورزشی و نظارت بر اماکن و پروژه ای ورزشی تقدیر شد.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، اولین گردهمایی مسؤلین ستادی و روسای ادارت ورزش و جوانان شهرستانها با حضور حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، امروز تشکیل جلسه داد.
این گردهمایی با دستور کار معرفی مدیر برتر ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها در هر حوزه های مختلف با توجه به شاخص های مربوطه، اعلام تصویب طرح طبقه بندی شهرستانها و انتخاب معاون معین هر شهرستان جهت بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ها و بازدیدهای میدانی از شهرستانها تشکیل شد.
در این جلسه معاون امور جوانان به عنوان معاون معین شهرستانهای خوسف ، بیرجند ، سربیشه و نهبندان به مرکزیت شهرستان سربیشه، معاون منابع انسانی و پشتیبانی به عنوان معاون معین شهرستانهای زیرکوه، قاینات و درمیان به مرکزیت شهرستان قاینات، معاون توسعه امور ورزش به عنوان معاون معین شهرستانهای طبس، سرایان، بشرویه و فردوس به مرکزیت شهرستان سرایان معرفی شدند.
در این نشست مسئولین ستادی و روسای ادارات شهرستان ها به بیان مسائل و مشکلات خود در حوزه های مختلف اداری پرداختند.
در پایان این نشست از زحمات محسن قطبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قاین به عنوان رییس اداره برتر در حوزه پروژه های خیرساز، سعید رضا صادقی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردوس به عنوان رییس اداره برتر در حوزه پروژه های عمرانی و احمد حق پناه به رییس اداره ورزش و جوانان نهبندان به عنوان رییس اداره برتر در حوزه حقوقی تقدیر و با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

 

نظر شما