در دومین روز از هفته دولت صورت پذیرفت :

افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ پروژه در شهرستان نهبندان+ببینید

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۷:۵۹:۵۳
کد خبر: ۸۸۹۳۹۷
افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ پروژه در شهرستان نهبندان+ببینید
افتتاح همزمان 4 پروژه احیاء و مرمت قنات و 1 پروژه احداث استخر ذخیره (قنوات اسدآباد، کالک ذهاب، مبادی سفلی و احمد آباد) با حضور بیکی فرماندار شهرستان نهبندان ،امام جمعه و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و چندین پروژه دیگر کلنگزنی و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،  افتتاح همزمان 4 پروژه احیاء و مرمت قنات و 1 پروژه احداث استخر ذخیره (قنوات اسدآباد، کالک ذهاب، مبادی سفلی و احمد آباد) با حضور بیکی فرماندار شهرستان نهبندان ،امام جمعه و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و چندین پروژه دیگر کلنگزنی و به بهره برداری رسید.

گفتنی است 4 پروژه مرمت قنوات با حجم عملیات قنوات 710متر طول وحجم عملیات استخر 159متر مکعب و با اعتبار هزینه شده جمعا بالغ بر 1میلیارد و 226 میلیون تومان و تعداد خانوار بهره مند 146 خانوار 

بیکی افزود:  افتتاح طرح 100 نفری پرورش  شتر داشتی با مبلغ سرمایه‌گذاری 700 میلیون تومان و میزان اشتغالزایی 4 نفر خواهد بود.

فرماندار شهرستان نهبندان با اشاره به اینکه افتتاح پروژهای شهرداری شوسف از قبیل ترمیم و باز سازی نوار حفاری معابر سطح شهر  و اجرای جدول گذاری، زیر سازی  خیابان فردوس و مرزداران با اعتباری جمعاً بالغ بر 1 میلیارد و 400 میلیون تومان از دیگر برنامه ها ما در هفته دولت بود عنوان کرد: افتتاح طرح آبیاری تحت فشار (قنات روستای حسین آباد سرکل) با حجم عملیات 18/5هکتار، اعتبار هزینه شده جمعا بالغ بر 225میلیون تومان و تعداد خانوار بهره مند 13خانوار انجام شد.

بیکی گفت: مراسم کلنگ زنی 2 پروژه از پروژهای آبرسانی به روستاهای افضل آباد و کوه لوله و با حجم عملیات 19 کیلومتر و احداث مخزن ذخیره 460 متر مکعب و 2 مورد ایستگاه پمپاژ با اعتباری جمعاً بالغ بر 4 میلیاردو 780 میلیون تومان با جمعیت 100 خانوار انجام شد.

فرماندار شهرستان مرزی نهبندان بیان کرد: افتتاح ساختمان دهیاری گرم تمام ده به نمایندگی از 3 پروژه (ساختمان دهیاری روستاهای گرم تمام ده، شند معصومه و چاه حسن سموری) به متراژ 210 متر مربع و با اعتباری جمعاً بالغ بر 240 میلیون تومان آخر پروژه ای بود که در دومین روز از هفته دولت افتتاح شد.

نهنبدان2

نهبندان.jpg1

نهبندان3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز