با حضور استاندار و شهردار:

افتتاح و کلنگ زنی ۷ پروژه شهری با اعتبار ۱میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان+ ببینید

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۲۶:۵۸
کد خبر: ۸۹۰۴۴۹
افتتاح و کلنگ زنی ۷ پروژه شهری با اعتبار ۱میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان+ ببینید
محمد علی جاوید شهردار بیرجند در چهارمین روز از هفته دولت خبر از افتتاح 7 پروژه با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، ظهر امروز مراسم کلنگزنی و افتتاح 7 پروژه شهری، زیرساختی، فضای سبز، آسفالت با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار، محمدعلی جاوید شهردار و تقی زاده رئیس شورای شهر بیرجند و جمعی از مسئولان ارشد استانی و شهرستانی برگزار شد.

محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم توازن امکانات شهری بین جنوب و شمال را یکی از اولویت های مهم مسئولان شهربیرجند دانست و بیان کرد: انتظار داریم تا این امکانات و خدمات در شمال شهر بیرجند بیشتر شود و شاهد افتتاح و کلنگزنی پروژه های دیگری هم باشیم.

محمد علی جاوید شهردار بیرجند با بیان اینکه در هفته دولت 7 پروژه با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان افتتاح می شود عنوان کرد: کلنگزنی دو پارکینگ طبقاتی در میدان امام خمینی و حکیم نزاری، کلنگزنی پارک سایت اداری، تخریب و بازسازی فاز یک ضلع جنوبی باغ ایرانی، ایجاد فضای سبز در حاشیه بلوار صیادشیرازی، احداث و بهسازی میادین، زیرسازی و آسفالت محور کارگران انجام شد.  

یکی از پروژه هایی که نظر همه را به خود جلب کرد پروژه بوستان پارک محله ای مائده بود که دختربچه ای از ابتدا تا انتهای این پروژه هر روز به پیمانکار و کارگران آن سر میزد و تاریخ افتتاح آن را جویا می شد که به دستور شهردار این بوستان کوچک به نام سوره شریف قرآن و مائده دختر کوچولو محله مهر شهر افتتاح شد.

در پایان محمد صادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی از محمدعلی جاوید شهردار بیرجند و اعضای شورای شهر بیرجند نسبت به این پروژه ها تشکر کرد.

استاندار2

استاندار5

استاندار

 

نظر شما