توسط دکتر حسن روحانی:

استاندار خراسان جنوبی در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی تجلیل شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۴:۵۲
کد خبر: ۸۹۱۱۱۹
استاندار خراسان جنوبی در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی تجلیل شد
در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، از محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی به عنوان یکی از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، دکتر حسن روحانی از محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در زمینه خدمت رسانی به مردم با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.

دکتر حسن روحانی رئیس جمهور امروز و همزمان با هفته دولت از دستگاه‌های برتر برگزیده در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی تقدیر کرد که استانداری خراسان جنوبی به همراه استانداری‌های قزوین وسمنان  نیز مورد تجلیل وتقدیر قرار گرفتند.

دستگاه‌های برتر در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی بر اساس نتایج ارزیابی‌های انجام شده از عملکرد سال 97 دستگاههای اجرایی کشور صورت گرفته است.

در مجموع محورهای شاخص‌های عمومی و اختصاصی از بین وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و معاونت‌های وابسته به رئیس جمهور،شاخص‌های عمومی و اختصاصی از بین موسسات، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته و تابعه دستگاههای اجرایی، بر اساس دوازده شاخص ابلاغی رئیس جمهور، شاخص اقدام برجسته و بر اساس میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه دراستان‌های کشور انتخاب شده ومورد تقدیر قرار گرفتند.

 

نظر شما