استاندار در نشست توسعه و سرمایه گذاری خراسان جنوبی با حضور وزیر صمت تاکید کرد:

بانک ها بیشترین مشکل تولید کنندگان / بازرگشایی مرز با اولویت یزدان / بیمه ۲۰ هزار بافنده فرش

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۸:۲۲:۱۸
کد خبر: ۸۹۲۳۱۷
بانک ها بیشترین مشکل تولید کنندگان / بازرگشایی مرز با اولویت یزدان / بیمه ۲۰ هزار بافنده فرش
معتمدیان به بیمه 20 هزار قالی باف اشاره کرد و افزود:8 مشکل بانک ها، سرمایه درگردش و ثابت و هزینه های زیرساخت بزرگترین و عمده ترین مشکلاتی است که صنعتگران خراسان جنوبی با آن دست و پنجه نرم می کنند

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نشست توسعه و سرمایه گذاری خراسان جنوبی با حضور رضا رحمانی وزیرصمت، معتمدیان استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان در استانداری برگزار شد.

معتمدیان با بیان اینکه تاکنون چندین جلسه با وزیرداشتیم عنوان کرد: خدمات شایسته ای در مدت تصدی دکتر رحمانی در وزارت صمت انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ثبات قیمتی خوبی در بازار را نتیجه تلاش ها وزارت صمت شاهد هستیم بیان کرد: خدمات قابل توجه ای از سمت سازمان صمت خراسان جنوبی به مردم ارائه شده است. استاندار گفت:  علی رغم تحریم های ظالمانه ای که داشتیم خوشبختانه با سیاست های اعمال شده از سوی دولت و وزارت صمت ما شاهد این هستیم که هیچ واحد تولیدی در خراسان جنوبی تعطیل نشده بلکه واحدهای تولیدی دیگری هم به چرخه تولید برگشته است.

معتمدیان عنوان کرد: 8 مشکل بانک ها، سرمایه درگردش و ثابت و هزینه های زیرساخت بزرگترین و عمده ترین مشکلاتی است که صنعتگران خراسان جنوبی با آن دست و پنجه نرم می کنند. وی تاکید کرد: ما نیازمند اختیارات بیشترین از سوی وزارت خانه ها هستیم تا بتوانیم خدمت بیشتری به صنعتگران و تولید کنندگان بدهیم.

وی از وزیر صمت تامین زیرساخت های معدنی، سرمایه گذاری سازمان های توسعه ای وزارت صمت با صنایع بزرگ استان، جلوگیری از خام فروشی محصولات راهبردی کشاورزی، بازگشایی بازارچه های مرزی را درخواست کرد.

استاندارخراسان جنوبی به تامین کالاهای مورد نیاز از سوی مرزی یزدان اشاره کرد و گفت: در آبان ماه نمایشگاهی در مزار شریف و کابل کشور افغانستان ویژه خراسان جوبی برگزار خواهد شد و یکی از بزرگترین مشکلات تولید ما نبود بازار فروش است.

معتمدیان به بیمه 20 هزار قالی باف اشاره کرد و افزود: امیدواریم با این درخواست موافقت بفرمایید و با تخصیص منابع صنایع فولاد شاهد افتتاح فاز یک فولاد قاین در دهه فجر امسال باشیم.

 

 

نظر شما