طی هفته گذشته،

در ۳۳ حادثه به ۱۴۵حادثه دیده امدادرسانی شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۲:۳۲
کد خبر: ۸۹۲۵۶۰
در ۳۳ حادثه به ۱۴۵حادثه دیده امدادرسانی شد
معاون هلال احمر استان با بیان اینکه طی ماموریت های هفته گذشته به 145حادثه دیده امدادرسانی شده است، افزود: از این تعداد 141 نفر در حوادث جاده ای، یک نفر بصورت حضوری و سه نفر در حوادث شهری خدمات امدادی دریافت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، حمزه اسعد زاده، معاون هلال احمر استان با اشاره به حوادث یک هفته گذشته بیان کرد: طی این مدت نیروهای هلال احمر به 33 مورد حادثه اعزام شده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: از این تعداد 28 مورد جاده ای، دو مورد حضوری و سه مورد شهری بوده است.

وی با بیان اینکه طی ماموریت های هفته گذشته به 145حادثه دیده امدادرسانی شده است، افزود: از این تعداد 141 نفر در حوادث جاده ای، یک نفر بصورت حضوری و سه نفر در حوادث شهری خدمات امدادی دریافت کرده اند.

اسعدزاده با بیان اینکه 110 نیروی هلال احمر در قالب  48 تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشته اند، افزود: همچنین در یک هفته گذشته هفت مورد عملیات رهاسازی انجام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای، از آغاز تا پایان عملیات، یک ساعت و 8 دقیقه و 40 ثانیه بوده است. 

وی در توصیه ای به مسافران و رانندگان بیان کرد: از مسافران خواستاریم در مسیرهای اصلی سفر کرده و از ورود به مسیرهای فرعی کم تردد و ناشناخته پرهیز کنند.

اسعدزاده گفت: در صورت بروز هرگونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ سازمان امدادو نجات تماس گرفته یا به نزدیکترین پست امدادی مستقر در محل یا جاده مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز