محسن قطبی در گفتگو اختصاصی با برنا:

شهرستان قائنات میزبان جام خوشه چین بانوان منطقه ۵ کشور

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۱:۱۶:۲۶
کد خبر: ۸۹۷۹۵۳
شهرستان قائنات میزبان جام خوشه چین بانوان منطقه ۵ کشور
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قاینات در گفتگو اختصاصی با برنا از میزبان این شهرستان ویژه مسبقات جام خوشه چین منطقه 5 کشور در حوزه بانوان خبرداد و بیان کرد: این دوره از مسابقات با حضور بانوان روستایی و عشایر منطقه 5 کشور در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محسن قطبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قاینات در گفتگو اختصاصی با برنا از میزبان این شهرستان ویژه مسبقات جام خوشه چین منطقه 5 کشور  در حوزه بانوان خبرداد و بیان کرد: این دوره از مسابقات با حضور بانوان روستایی و عشایر منطقه 5 کشور در این شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به دستور وزیر ورزش و جوانان  مبنی بر ترویج و توسعه نشاط و امید و توزیع متوزان امکانات ورزشی در روستاها  و مناطق عشایری گفت: جام خوشه چین مرحله شهرستانی به سه بخش تقسیم شد که در این سه حوزه مسابقات فوتبال، والیبال، طناب کشی، هفت سنگ مهارتی چوبکشی و دو میدانی در وزن های مختلف  در حوزه بانوان و آقایان برگزار شد.

وی افزود:  نمایندگان بخش ها به مسابقات شهرستانی و قهرمان شهرستان ها به مسابقات استانی اعزام شدند و موفق به کسب چندین مدال رگانگ شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز