مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خبرداد:

اسماعیل ظریفی به عنوان سر مربی منطقه شرق کشور معرفی شد / برگزاری دوره های آموزشی سگ های زنده یاب(آنست) در آلمان

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۹:۴۳
کد خبر: ۹۰۳۰۰۹
اسماعیل ظریفی به عنوان سر مربی منطقه شرق کشور معرفی شد /  برگزاری دوره های آموزشی سگ های زنده یاب(آنست) در آلمان
شهریاری با بیان اینکه تاکنون دوره های زیادی با حضور دیگر کشورها مانند آلمان در ایران برگزار شده است، افزود: سه نفر از مربیان ایرانی از مناطق شرق کشور، غرب و شمال برای حضور در این دوره های آموزشی عازم آلمان می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمد رحیم شهریاری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی سگ های زنده یاب(آنست) بیان کرد: این دوره ها به صورت متوالی و پشت سر هم در ایران برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه تاکنون دوره های زیادی با حضور دیگر کشورها مانند آلمان در ایران برگزار شده است، افزود: سه نفر از مربیان ایرانی از مناطق شرق کشور، غرب و شمال برای حضور در این دوره های آموزشی عازم آلمان می شوند. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، بیان کرد: در حال حاضر 75 قلاده سگ زنده یاب در سطح کشور وجود داشته که تحت نظر و تربیت 75 مربی هستند. 

شهریاری با بیان اینکه برای استفاده از این مربیان، کشور به 9 منطقه تقسیم بندی شده که هر منطقه زیر نظر یک مربی است، افزود: منطقه شرق کشور استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی را شامل می شود.

 وی ادامه داد: سه سر مربی منتخب پنج شنبه برای گذراندن دوره های آموزشی سگ های زنده یاب ( آنست) عازم آلمان می شوند.

گفتنی است " اسماعیل ظریفی" به عنوان سر مربی منطقه شرق کشور از خراسان جنوبی در برای شرکت در این دوره ها به مقصد آلمان اعزام می شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز