در دیدار مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با مشاور وزیر و مدیر کل دفتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان مطرح شد:

احداث ۲۰ چمن مصنوعی در خراسان جنوبی در صورت توافق با بنیاد مستضعفان کشور

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۱:۲۸
کد خبر: ۹۰۵۱۰۴
احداث ۲۰ چمن مصنوعی در خراسان جنوبی در صورت توافق با بنیاد مستضعفان کشور
حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی صبح امروز با خسرو ارتقایی مشاور وزیر و مدیر کل دفتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش خبرگزاری خراسان جنوبی، حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان استان صبح امروز با خسرو ارتقایی مشاور وزیر و مدیر کل دفتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در این دیدار به کسب رتبه اول کشور در در میزان جذب خیرین ورزش و رتبه 2 کشور در تعداد پروژه های خیر ساز در ارزیابی عملکرد سال 97 وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد.
وی همچنین خواستار بهره گیری از ظرفیت مشاورین فنی سطح استان در جهت کیفی سازی وسرعت بخشیدن به اجرای پروژه های ورزشی شد و از استقبال ارتقایی از این موضوع تقدیر کرد.
عزیزی همچنین یکی از مشکلات فرا روی ورزش استان را به جهت بهره گیری از ظرفیت خیرین موضوع تامین وتسطیح زمین در نقاط مختلف استان برشمرد وابراز امید واری کرد با تخصیص و تامین اعتبار از سوی وزارت ورزش و جوانان این مشکل تا حدودی برطرف شود تا در آینده نزدیک با بهره گیری از ظرفیت خیرین در تعداد زیادی از روستا های بالای 1000 نفر استان شاهد بهره برداری از زمین های مینی چمن باشیم تا گام موثری در راستای محرومت زدایی و توسعه زیر ساختهای ورزشی در خراسان جنوبی برداشته شود.
 
مدیر کل دفتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان نیز ضمن ابراز خرسندی از اقبال خیرین از ورزش بویزه در استان کمتر برخوردار خراسان جنوبی از اقدامات موثر صورت گرفته در خصوص جذب خیرین تقدیر کرد.
وی همچنین گفت مطمعنا استان خراسان جوبی را تخصیص اعتبارات به صورت ویژه خواهیم دید و گفت از 91 پروژه ورزش در حال احداث در استان 25 پروژه را از محل منابع ملی تامین اعتبار خواهد شد و در این راستا باید از ظرفیت دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به عنوان وزیر معین اقتصاد مقاومتی در استان بسیار بهره برد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز