پیگیری مصوبات سفر دکتر نوبخت به استان خراسان جنوبی در حوزه ورزش و جوانان

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۲:۲۷
کد خبر: ۹۰۵۱۱۸
پیگیری مصوبات سفر دکتر نوبخت به استان خراسان جنوبی در حوزه ورزش و جوانان
در سفر دکتر نوبخت به استان،مقرر شد ۱۴۰میلیارد تومان اعتبار برای کمک به توسعه زیرساخت های خراسان جنوبی تخصیص پیدا کند که سهم توسعه زیرساخت ها و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی حدود ۱۷ میلیارد بوده است.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی مدیر کل ورزش و جوانان استان با دکتر پیشقدم مدیرکل برنامه و بودجه "سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور دیدار کرد.
حسن عزیزی در دیدار دکتر پیشقدم مدیرکل برنامه و بودجه "سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پیگیر اجرای مصوبات سفر دکتر نوبخت به استان خراسان جنوبی در حوزه ورزش و جوانان شد.
در این دیدار با پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص تخصیص باقیمانده اعتبارات و تکمیل و تجهیز پروژه های نیمه تمام و پروژه های ورزشی روستایی؛ مقرر شد طی جلسه ای با حضور مدیران مربوطه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور این مهم محقق شود.
در سفر دکتر نوبخت به استان، مقرر شد ۱۴۰میلیارد تومان اعتبار برای کمک به توسعه زیرساخت های خراسان جنوبی تخصیص پیدا کند که سهم توسعه زیرساخت ها و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی حدود ۱۷ میلیارد تومان بوده است که از این میزان اعتبار تا کنون ۵ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است.

 

نظر شما