احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان خطاب به مدیران ارشد استانی::

ثبات مدیریت، برنامه محوری و جلب مدیریت فرا بخشی، مهمترین الزامات توسعه ورزش

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۲:۰۷
کد خبر: ۹۰۶۰۷۳
ثبات مدیریت، برنامه محوری و جلب مدیریت فرا بخشی، مهمترین الزامات توسعه ورزش
حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان پیرامون موضوعات ورزش استان بویژه در حوزه همگانی دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این دیدار گفت: ثبات مدیریت، برنامه محوری و جلب مدیریت فرا بخشی، مهمترین الزامات توسعه ورزش در خراسان جنوبی است و با توجه به حضور پررنگ این استان در حوزه های مختلف ورزشی طی 2 سال گذشته نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به سمت این استان منعطف شده است.
احمدی اظهار داشت: با بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در حوزه های مختلف فرهنگی و کار آفرینی و سایر ظرفیت های استان مطمعنا بزودی شاهد رشد و توسعه خراسان جنوبی در حوزه توسعه ورزش همگانی، روستای و ورزش های باستانی و به طبع نهادینه شدن ورزش در بین خانواده ها خواهیم بود.
وی ادامه داد: باید حق ورزش همگانی به مردم پرداخت شود زیرا در استانی مثل خراسان جنوبی در عین وجود محرومیت ها و کم برخورداری، استعداد های بالاقوه بسیار خوبی وجود دارد که با بهره گیری از ظرفیت های موجود در استان و احیا ورزش و شکوفایی این استعداد ها در راستای محرومیت زدایی می توان گام های موثری برداشت.

 

 
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز