دیدار حسن عزیزی با مدیر عامل دفتر نظارت بر طرح های عمرانی وزارت نفت:

قول تکمیل پروژه های ورزشی کوچک و زود بازده خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۹:۴۰
کد خبر: ۹۰۶۰۷۶
قول تکمیل پروژه های ورزشی کوچک و زود بازده خراسان جنوبی
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به همراه دکتر نظر افضلی، رئیس مجمع نمایندگان استان، با مهندس بابک دارابی مدیر عامل دفتر نظارت بر طرح های عمرانی وزارت نفت، دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، دکتر نظر افضلی در این دیدار گفت: موضوع تثبیت جمعیت از منظر امنیتی برای استان کم تر برخوردار خراسان جنوبی دارای اهمیت بالایی است و با توجه به مرزی بودن اکثر شهرستان های استان، در جهت پایداری مرزها و ثبات جمعیت، در بحث توسعه نشاط اجتماعی و ارتقاء زیر ساخت های ورزشی بیش از پیش حمایت هایی را جذب کرد.
وی ادامه داد: بواسطه گستردگی و وسعت استان، برای تکمیل پروژه های ناتمام ورزشی از جمله زمین های مینی چمن مصنوعی، نیاز به حمایت ویژه وزارت نفت خواهیم داشت.
دارابی، مدیر عامل دفتر نظارت برطرح های عمرانی وزارت نفت، گفت: این وزارت از منظر مسئولیت های اجتماعی به دلیل کم تر برخورداری استان خراسان جنوبی، در جهت تکمیل پروژه های کوچک و زود بازده ورزشی و سالن های سقف کوتاه، آمادگی خود را اعلام می کند و باید نمایندگان مجلس استان، مجمع نمایندگان و وزارت ورزش و جوانان نیز همراهی و پیگیری کنند.
در این جلسه همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن ارائه گزارشی از پروژه های ناتمام ورزشی استان، نسبت به تکمیل این پروژ ها، حمایت وزارت نفت را طلب کرد.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز