مجید شجاع خبرداد:

ضرب شصت پلیس خراسان جنوبی به سوداگران مرگ در گلستان

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۱:۰۰:۳۱
کد خبر: ۹۰۹۳۰۹
ضرب شصت پلیس خراسان جنوبی به سوداگران مرگ در گلستان
فرمانده انتظامی استان از کشف 450 کیلو تریاک و 190 کیلو حشیش توسط هدایت اطلاعاتی پلیس خراسان جنوبی در عملیات مشترک با مأموران فرماندهی انتظامی استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مجید شجاع فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی اطلاعاتی دریافت کردند که قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند محموله ای از مواد مخدر را با یک سواری سمند حمل و به شهرهای شمالی کشور منتقل کنند که موضوع پیگیری و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران خودروی حامل مواد مخدر را رهگیری و در محورهای مواصلاتی استان گلستان شناسایی کردند و با اعلام موضوع به فرماندهی انتظامی استان گلستان، خودرو توقیف و راننده آن دستگیر شد.

سردار شجاع افزود: مأموران در این عملیات 450 کیلو تریاک و 190 کیلو حشیش کشف و متهم دستگیر شده را به پلیس مبارزه مخدر منتقل کردند که متهم با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

وی بر مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر تأکید کرد و گفت: عملیات مشترک پلیس فرصت سوء استفاده از سوداگران مرگ را می گیرد و قاچاقچیان مواد مخدر در هر نقطه از کشور رهگیری و به قانون سپرده خواهند شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز