گزارش برنا از ستاد ساماندهی امور جوانان استان که بعد از یک سال تشکیل شد:

تدوین پایگاه اطلاع رسانی اوقات فراغت / ایجاد تالارهای گفتگو اولویت های اداره کل ورزش و جوانان / انعقاد ۱۰۵ تفاهم نامه با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان در سال گذشته باسمن ها / خبرگزاری برنا به عنوان تنها رسانه رسمی معرفی سمن ها معرفی شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۰:۳۷
کد خبر: ۹۱۱۱۸۵
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به حوزه اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مشکلات ما نبود پایگاه اوقات فراغت در استان است. وی از طراحی و تدوین پرتال ملی اوقات فراغت در سطح ملی خبرداد و بیان کرد: خیلی از جوانان معتقدند که دولت متولی اوقات فراغت است و در همین راستا بانک اطلاعاتی اوقات فراغت نسبت به شرایط فرهنگی و اجتماعی هر شهرستان تدوین خواهد شد

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سی و یکمین ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان جنوبی بعد از یک سال به ریاست محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی و به دبیری حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای ستاد در سالن جلسات حوزه استانداری برگزار شد.

تشکیل اتاق فکر با محوریت جوانان

خوش خبر معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد: حوزه جوانان دارای ظرافت خاصی است. وی با اشاره به اینکه جوانان نیاز به دیده شدن دارند افزود: جوانان خراسان جنوبی همچون جوانان دیگر استان ها دارای توانمندی های خاصی هستند و اگر برای جوان برنامه نداشته باشیم به بطالت خواهد رفت. وی پیشنهاد داد اتاق فکری برای جوانان در راستای نیازهای جوانان تشکیل شود خوش خبر گفت: برای فعالیت های سمن ها باید به صورت اختصاصی وقت گذاشتو راهکارهای عملیاتی ارائه شود.

تدوین پایگاه اطلاع رسانی اوقات فراغت / ایجاد تالارهای گفتگو اولویت های اداره کل ورزش و جوانان

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه جلسه قبلی ستاد 7 مصوبه داشته است که تاکنون 5 مصوبه آن عملیاتی شد گفت: با تاکید به بیانیه گام دوم انقلاب و نگاه فرا بخشی سند امور جوانان تدوین و بومی سازی خواهد شد.

وی افزود: در جلسه قبلی اولین مصوبه ایجاد تالار گفتگو برای جوانان بود که همه دستگاه های اجرایی باید براساس اولویت هایشان اقدام می کردند که تعداد متاسفانه تعداد کمی از دستگاه های اجرایی آن را عملیاتی کردند. مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به حوزه اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مشکلات ما نبود پایگاه اوقات فراغت در استان است. وی از طراحی و تدوین پرتال ملی اوقات فراغت در سطح ملی خبرداد و بیان کرد: خیلی از جوانان معتقدند که دولت متولی اوقات فراغت است و در همین راستا بانک اطلاعاتی اوقات فراغت نسبت به شرایط فرهنگی و اجتماعی هر شهرستان تدوین خواهد شد و از کلیه دستگاه های اجرایی طلب کمک می کنیم. وی تاکید کرد: سمن ها فقط زیرساخت و اطلاعات عموم دستگاه های اجرایی را می خواهند.

انعقاد 105 تفاهم نامه با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان در سال گذشته باسمن ها

مریم مهرور معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان جنوبی نیز بیان کرد: کمیته امداد، فنی و حرفه ای ، بهزیستی و بیمه سلامت تاکنون این تالارهای گفتگوی با مجمع جوانان را تشکیل داده اند. وی با بیان اینکه 8 تالار گفتگو تاکنون اجرا شده است گفت: تدوین سند توسعه امور جوانان یکی دیگر از مصوبات بود که رایزینی های آن را با سازمان برنامه بودجه انجام شده است. مهرور از 31 سمن در خراسان جنوبی خبرداد و بیان کرد: شهرستان های بشرویه و درمیان سمن نداریم اما 58 درصد از سمن های خراسان جنوبی مربوط به حوزه فرهنگی و اجتماعی است. وی ادامه داد: 105 تفاهم نامه با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان در سال گذشته با سمن ها منعقد شده که بیشتر آن مربوط به حوزه ازدواج، اشتغال و هفته جوان است.

خبرگزاری برنا به عنوان تنها رسانه رسمی سمن ها معرفی شد

در این جلسه امین انتظاری مدیرعامل سمن ملی پارند و مهدی زرگری مدیرعامل سمن دانش بنیان ستارگان علم خرد و مصطفی ملائی سرپرست خبرگزاری برنا فعالیت های خود را به استاندار شرح دادند و طرح خود را ارائه و به شخص استاندار و مدیران کل توضیح دادند.

در این جلسه خبرگزاری برنا از سوی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان رسانه رسمی بیان مطالبات سازمان های مردم نهاد معرفی شد.

IMG_3293

IMG_3291

IMG_3332

IMG_3308

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز