انتقاد و هشدار رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از روند کند دوبانده شدن جاده های استان :

جان باختن ۱۷۷ نفر از ابتدای امسال در راه های خراسان جنوبی / ۴۹ نقطه دیگر مستعد حادثه

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۱:۱۷
کد خبر: ۹۱۵۳۰۷
جان باختن ۱۷۷ نفر از ابتدای امسال در راه های خراسان جنوبی / ۴۹ نقطه دیگر مستعد حادثه
رئیس پلیس راه استان با اعلام این که آمار تصادفات در خراسان جنوبی نگران کننده است؛ ادامه داد: در 5 سال گذشته هزار و 16 نفر در راه های استان کشته و 11 هزار و 470 نفر نیز مجروح شدند که بیشترین مشکلات ترافیکی استان در حوزه جاده های برون شهری است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، علیرضا رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران بیان کرد:: با توجه به آمار بالای جان باختگان تصادفات در خراسان جنوبی، گفت: راه های استان دارای 27 نقطه حادثه خیز شناسنامه دار کشوری است که متاسفانه تاکنون فقط 9 نقطه آن اصلاح شده و این در حالی است که 49 نقطه دیگر مستعد حادثه نیز شناسایی و برای اصلاح به سازمان های ذی ربط اعلام شده است.

رئیس پلیس راه استان با اعلام این که آمار تصادفات در خراسان جنوبی نگران کننده است؛ ادامه داد: در 5 سال گذشته هزار و 16 نفر در راه های استان کشته و 11 هزار و 470 نفر نیز مجروح شدند.

وی با اشاره به جان باختن 177 نفر از ابتدای امسال در راه های خراسان جنوبی، افزود: از جمله راهکارهای کاهش تعداد جان باختگان در استان انجام اقدامات زیرساختی در بخش مهندسی راه و اقدامات فرهنگی و اجتماعی است.

سرهنگ رضایی با انتقاد از روند بسیار کند دو بانده سازی راه های خراسان جنوبی، این موضوع را یادآور شد که داشتن جاده ایمن لازمه رانندگی ایمن مردم است و اگر در روند دو بانده کردن جاده ها تسریع نشود در آینده شاهد افزایش بیشتر تصادفات خواهیم بود چراکه با ابزار جریمه به تنهایی نمی توان تصادفات را کنترل کرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز