برای اولین بار در تاریخ ورزش استان ثبت شد:

حذف تمامی شهریه و ورودی کلاس های مربیگری و داوری برای شهرستان های مرزی

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۹:۰۷
کد خبر: ۹۱۵۹۷۶
حذف تمامی شهریه و ورودی کلاس های مربیگری و داوری برای شهرستان های مرزی
مدیرکل ورزش و جوانان استان عنوان کرد: تمامی شهرستان های مرزی استان برای سال ۹۸ از پرداخت هزینه ورودی کلاسهای مربی گری و داوری و ورودی تیم ها در رشته های مختلف معاف خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،  شورای هماهنگی ورزش همگانی شهرستان زیرکوه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و عربشاهی فرماندار شهرستان برگزار شد.

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان  عنوان کرد: تمامی شهرستان های مرزی استان برای سال ۹۸ از پرداخت هزینه ورودی کلاسهای مربی گری و داوری و ورودی تیم ها در رشته های مختلف معاف خواهند شد. 

وی گفت: این اقدام با هدف ارتقاء سطح کیفی داوری و مربیگری در شهرستانها و کمک به حضور آنها در رقابت ها و توسعه و رشد ورزش استان و نیز به منظور معرفی  و امکان ایجاد زمینه حضور استعدادهایی که به دلیل مشکلات مالی توانایی و حضور در مسابقات ورزش ایران دارند با این اقدام بتوانند در مسابقات حضور پیدا کنند.

گفتنی است: این مجوز برای اولین بار توسط مدیرکل ورزش و جوانان در راستای رویکردهای دولت تدبیر و امید  با هدف اجرا و اعمال سیاست های عدالت ترجیحی در مناطق کمتر برخوردار صادر شد.

بر این اساس تمامی شهرستان‌های مرزی شامل شهرستان #زیرکوه، درمیان،سربیشه و نهبندان برای سال ۹۸ از این معافیت برخوردار خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز