عزیزی در ستاد دومین دوره انتخابات مجمع سمن های خراسان جنوبی :

نگاه راهبردی وزارت ورزش و جوانان به رسمیت شناختن سمن های جوانان است /حضور ۱۲ نامزد از ۳۳ سازمان مردم نهاد در انتخابات جدید

۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۴:۳۵:۳۲
کد خبر: ۹۱۶۵۱۰
نگاه راهبردی وزارت ورزش و جوانان به رسمیت شناختن سمن های جوانان است /حضور  ۱۲ نامزد از  ۳۳ سازمان مردم نهاد در انتخابات جدید
عزیزی عنوان کرد: نگاه ویژه و راهبردی وزارت ورزش و جوانان همواره بر، به رسمیت شناختن سمن های جوانان و ساختار آنها بوده است و در واقع رویکرد مبنایی وزارتخانه نسبت به جایگاه و نقش جوانان و ضرورت استفاده از توانمندی‌های آنها در غالب سازمان‌های مردم نهاد جوانان است.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، اولین ستاد برگزاری دومین دوره انتخابات مجمع سمن های جوانان خراسان جنوبی به ریاست حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان در این جلسه عنوان کرد: نگاه ویژه و راهبردی وزارت ورزش و جوانان همواره بر، به رسمیت شناختن سمن های جوانان و ساختار آنها بوده است، از این رو برگزاری دومین دوره مجامع سمن های جوانان استان که ۱۸ آبان با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد در واقع رویکرد مبنایی وزارتخانه نسبت به جایگاه و نقش جوانان و ضرورت استفاده از توانمندی‌های آنها در غالب سازمان‌های مردم نهاد جوانان است.
عزیزی افزود: در این دوره از انتخابات ۱۲ نامزد از  ۳۳ سازمان مردم نهاد جوانان اعلام کاندیداتوری کرده اند که اعضا سازمان‌های مردم نهاد جوانان به آنها رای خواهند داد تا چهره اعضای دومین دوره مجمع سمن های جوانان استان مشخص شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: این دوره از انتخاب آنچه که مهم و قابل توجه است حضور چهره‌های جدید در انتخابات هست که میتواند در پویایی کار آنها  بسیار تاثیر باشد.
 
لازم به ذکر است ۱۸ آبان انتخابات دومین دوره مجمع سمن‌های جوانان خراسان با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان در استان برگزار خواهد شد.

در این جلسه فرآیند برگزاری انتخابات و همچنین  شیوه تبلیغات و معرفی نامزدهای انتخاباتی تبیین شد.

نظر شما