مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی خبرداد:

برنامه های هفته پدافند غیر عامل اعلام شد / برگزاری کارگاه آموزشی با رویکرد افزایش تاب آوری جامعه در حوادث و سوانح

۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۴:۴۸
کد خبر: ۹۱۷۶۴۱
برنامه های هفته پدافند غیر عامل اعلام شد / برگزاری کارگاه آموزشی با رویکرد افزایش تاب آوری جامعه در حوادث و سوانح
شهریاری برگزاری کمیته امداد و نجاتِ پدافند غیر عامل، شرکت در نمایشگاه پدافند غیر عامل، برگزاری کارگاه آموزشی با رویکرد افزایش تاب آوری جامعه در حوادث و سوانح و برگزاری مسابقات فرهنگی امدادی ویژه جوانان از دیگر ویژه برنامه های هفته پدافند غیر عامل عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،  صبح امروز نشست خبری محمد رحیم شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اصحاب رسانه با موضوع پدافند غیرعامل برگزار شد.

محمد رحیم شهریاری بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف این جمعیت برنامه ریزی، پیش بینی و شناخت تهدیدات متاثر از وقوع بحران های طبیعی، حفظ بقا، پیشگیری و کسب آمادگی های لازم در حوزه دفاع غیر عامل است.

وی ادامه داد: توسعه و ارتقای نیروهای امدادی و پشتیبانی با طراحی آموزش های مورد نیاز و مداوم بر اساس روش های نوین آموزشی از دیگر وظیفه عمده جمعیت هلال احمر در حوزه پدافند غیرعامل است.

شهریاری با اشاره به برنامه های گرامیداشت هشتم آبان ماه روز پدافند غیر عامل بیان کرد: برگزاری مانور های امدادی با همکاری دیگر دستگاه ها در سطح شهرستان های استان از جمله برنامه های پیش بینی شده است.  

وی با اشاره به مراسم بزرگ پیاده روی جمعه ۱۰ آبان اظهار کرد: علاوه بر پوشش امدادی مراسم در مسیر این پیاده روی چادر سلامت هلال احمر به منظور ارائه خدمات امدادی و آموزشی به شرکت کنندگان برپا می شود.

شهریاری از برپایی چادرهای سلامت در مصلی نماز جمعه در سطح شهرستان ها خبر داد و گفت: در این چادرها به خواهران و برادران خدمات امدادی و آموزشی در قالب طرح «جمعه، ایمان، ایمنی» ارائه می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری دوره های آموزشی امداد عمومی و تخصصی خبر داد و افزود: پیش بینی می شود این دوره ها برای ۲۰۰ نفر از علاقه مندان برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز