کریمی در جشن شکرگزاری برداشت زعفران و زرشک :

۹۵ درصد از تولید زرشک و زعفران جهان در شهرستان قاینات / تزریق روحیه و نشاط اجتماعی برای ایرانی آبادتر و سبزتر

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۹:۲۱:۰۵
کد خبر: ۹۱۸۶۵۵
۹۵ درصد از تولید زرشک و زعفران جهان در شهرستان قاینات /  تزریق روحیه و نشاط اجتماعی برای ایرانی آبادتر و سبزتر
فرماندار شهرستان قائنات نیز در این مراسم بیان کرد: 95 درصد از تولید زرشک و زعفران جهان در شهرستان قاینات با تولید 22 تن زعفران و 7 هزار تن زرشک انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، جشن شکرگزاری برداشت زرشک و زعفران با حضور کشاورزان، استاندار، معاون وزیر جهادکشاورزی و جمی از مسئولان کشوری و استانی در شهرستان قاینات برگزار شد.

کریمی فرماندار شهرستان قائنات نیز در این مراسم بیان کرد:  95 درصد از تولید زرشک و زعفران جهان در شهرستان قاینات با تولید 22 تن زعفران و 7 هزار تن زرشک انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان قائنات 3 واحد صادراتی و 15 واحد فراوری قرار داد گفت:  شهرستان قائنات نیازمند ارتقاء سطح دانش تولید کنندگان و کشاورزان است.

وی افزود: با ایجاد هماهنگی در تولید و بازار بتوانیم ارز آوری بیشتری برای ایران انجام شود.

فرماندار شهرستان قائنات گفت: جلوگیری از خام فروشی و خرید تضمینی یکی از مهمترین درخواست های کشاورزان است و فرآوری این محصولات در صنعت دارویی و غذایی به صورت ویژه دیده شود.

کریمی تاکید کرد: تزریق روحیه اجتماعی و نشاط اجتماعی باید حفظ و رشد یابد تا در مسیر توسعه قرار گیرند تا با هم افزایی و همدلی آینده ای برای جمهوری اسلامی؛ برای ایرانی اباد تر و سیز تر به ارمغان بیاوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز