مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبرداد:

پرداخت ۵۰ درصد از هزینه بیمه ورزشی مادران و دختران ورزشکار / ترویج و توسعه ورزش بانوان از اهداف این اداره کل است

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۱:۵۴:۳۳
کد خبر: ۹۱۹۳۳۲
پرداخت  ۵۰ درصد از هزینه بیمه ورزشی مادران و دختران ورزشکار / ترویج و توسعه ورزش بانوان از اهداف این اداره کل است
حسن عزیزی بیان کرد: ترویج و توسعه ورزش بانوان از اهداف این اداره کل است و سعی خواهیم کرد با گسترش ورزش در بین خانواده ها نشاط و شادابی که باید در جامعه حاکم باشد را با تسریع بیشتری پیگیری و دنبال کنیم.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، همزمان با سراسر کشور، صبح امروز در راستای پویش ملی "ارتقاء نشاط و سلامت زنان با ورزش " ورزش صبحگاهی بانوان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات ورزش های همگانی خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند در محل پارک توحید برگزار شد.
 حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این همایش بیان کرد: از آنجا که ترویج و توسعه ورزش بانوان از اهداف این اداره کل است، سعی خواهیم داشت با گسترش ورزش در بین خانواده ها نشاط و شادابی که باید در جامعه حاکم باشد را با تسریع بیشتری پیگیری و دنبال کنیم و همانگونه که مستحضرید خوشبختانه ورزش صبحگاهی بانوان باعث ایجاد شور و نشاط آنان در طول روز خواهد شد و ما به شدت پیگیر ترویج برگزاری چنین برنامه هایی در بوستان ها و تفرجگاه های استان می باشیم.
وی در خصوص اهمیت دادن به ورزش در بین بانوان گفت: این اداره کل با هدف ارتقاء سطح سلامت و تندرستی بانوان، طرحهایی از قبیل برگزاری جشنواره های ورزشی مادر و دختر، دارت و پارک گام در سطح استان و اجرای طرح سنجش اسکلت قامتی بانوان در بین مادران و دختران روستایی را در دستور کار خود قرار داده است.
مدیر کل ورزش و جوانان در راستای تشویق مادران و دختران به ورزش و همچنین جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی در حین انجام حرکات ورزشی، قول پرداخت 50 درصد از هزینه بیمه ورزشی بانوان را از سوی اداره کل ورزش و جوانان، عنوان کرد.
در پایان این برنامه از سوی هیات همگانی استان و شهرستان بیرجند جوایزی از قبیل اختصاص تسهیلات وام دومیلیون تومانی، لباس و اقلام ورزشی، به قید قرعه کشی به شرکت کنندگان اهداء شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز