صبح امروز با حضور مدیر کل امور استانهای وزارت کار :

آیین تکریم و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در سکوت خبری برگزار شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۸:۱۵:۱۳
کد خبر: ۹۱۹۶۴۴
آیین تکریم و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی  در سکوت خبری برگزار شد
آیین تکریم و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور مدیر کل امور استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، مدیران دستگاه های تابعه وزارت متبوع در استان و نمایندگان تشکلهای کارگری،کارفرمایی و تعاونگران و در سکوت خبری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کار خراسان جنوبی؛ آیین تکریم و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور مدیر کل امور استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، مدیران دستگاه های تابعه وزارت متبوع در استان و نمایندگان تشکلهای کارگری،کارفرمایی و تعاونگران برگزار شد.

سید محسن دلبری مدیر کل امور استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به پتانسیل های استان، خراسان جنوبی را استانی زر خیز و با سبقه تاریخی و فرهنگی وبهره مند از چهره های شاخص علمی و فرهنگی مطرح در کشور دانست و یاد و خاطره این بزرگان را گرامی داشت.

مدیر کل امور استانهای وزارت متبوع تاکید کرد:استان خراسان جنوبی استانی جوان و دارای محرومیتی تاریخی است که باید مدیران و مسئولین در این استان با سرعت در کار و تلاش مضاعف شرایط پیشرفت و حرکت رو به توسعه را برای این استان فراهم سازند.

دلبری ضمن اشاره به عملکرد قابل قبول استان در حوزه های مختلف با توجه به ظرفیت ها و ابزارهای در اختیار در استان گفت: وقتی حرف از بررسی عملکرد می شود باید امکانات و ابزارها و همچنین موقعیت های در اختیار را نیز در سنجش عملکرد مدنظر قرار داد که عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به تعدد وظایف و جامعه هدف گسترده تحت شمول، قابل قبول ارزیابی می شود.

تعامل موثر و متعالی با نماینده عالی دولت در استان، توجه به جوانگرایی در انتصابات و همچنین  بهره مندی از تجربیات پیشکسوتان، انتصاب بانوان در پست های سازمانی، ارتقاء نیروهای داخلی با مساعد نمودن زمینه های رشد و پیشرفت کارکنان از جمله مهمترین مباحث مطرح شده از سوی مدیر کل امور استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که توجه به آن از سوی مقام عالی وزارت نیز مورد تاکید است.

دلبری در ادامه از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایرمدیران، معاونین و روسای ستادی و شهرستانی در جلسه خواست اهتمام ویژه در خصوص همراهی و همکاری با مدیریت جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان به عنوان نیرویی جوان و بومی داشته باشند و این مهم را در اجرا و دستیابی به اهداف، برنامه ها و رسالتهای وزارت متبوع  در استان که حائز اهمیت نیز می باشد موثر ارزیابی کرد.

لازم به ذکر است طی حکمی از سوی محمد شریعتمداری مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، غلامرضا اشرفی به سمت سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی منصوب شد. وی پیش از این مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بر عهده داشته است.

در پایان این مراسم مدیر کل امور استانهای وزارت متبوع ضمن حضور در اتاق همکاران در اداره کل با آنها از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

درحاشیه:سکوت خبری؟

یکی از نکات جالب این تغییر برکناری و  آیین معارفه در سکوت خبری و دعوت نکردن از رسانه ها و جلوگیری از ارائه گزارش عملکرد از سوی مدیر سابق اداره کل و اراه برنامه های سرپرست جدید اداره کل کار ، عاون و رفاه اجتماعی بود.  

حال جای سوال است که چرا برخی از مدیران دستگاه های اجرایی در سکوت عزل و نصب می شوند؟

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز