پیام مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به مناسبت ۱۳ آبان ماه:

مردم همچنان پای ارزشها و دفاع از آرمان های امام و انقلاب هستند / حادثه ۱۳ آبان حادثه ای برخواسته از روحیه انقلابی نوجوانان و جوانان است

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۴:۰۴
کد خبر: ۹۱۹۷۸۳
مردم همچنان پای ارزشها و دفاع از آرمان های امام و انقلاب هستند / حادثه ۱۳ آبان حادثه ای برخواسته از روحیه انقلابی نوجوانان و جوانان است
حسن عزیزی، طی پیامی روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به تمامی هم استانی ها بالاخص جامعه بزرگ ورزش و جوانان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان استان، طی پیامی روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به تمامی هم استانی ها بالاخص جامعه بزرگ ورزش و جوانان تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است.
13 آبان روزی تاریخی و به یاد ماندنی در ایران اسلامی و از جایگاه و اهمیت بسزایی برخوردار است؛ از این حیث که یک جنبش و حرکت مردمی باعث شد تا در واقع با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 فضایی ایجاد شود که ما توانستیم بسیاری از حرکت هایی را که در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال 57 ایجاد شده بود ، بتوانیم با جدیت بیشتری پیگیری کنیم.
یکی از مهمترین ارزشهایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا دارد، همین استکبار ستیزی و تبری جستن از دشمنان است و در همین چارچوب پاسداشت این روز، سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی از چندین حیث مورد توجه و اهمیت است:
اول اینکه حضور پرشور مردم در این رویداد مهم سیاسی و انقلابی مؤید این نکته است که مردم همچنان پای ارزشها و دفاع از آرمان های امام و انقلاب هستند و این حضور در صحنه می تواند خنثی کننده فشارهای ظالمانه و تحریم هایی باشد که به صورت همه جانبه بی سابقه و بی رحمانه علیه ملت بزرگ و باعزت ایران باشد، لذا این حضور مردمی می تواند بسیار تعیین کننده باشد.
دومین مسأله اینکه از آنجائیکه حادثه 13 آبان حادثه ای برخواسته از روحیه انقلابی نوجوانان و جوانان است لذا حضور این اقشار از جامعه در راهپیمائی 13 آبان به عنوان افرادی که در آینده ملت نقش بسزایی دارند، بسیار سرنوشت ساز است و در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب، مسیر شکل گیری تمدن نوین اسلامی چشم انداز روشنی را پیش روی مان قرار داده است.
سومین موضوع بحث بازتاب خبری این رویداد مهم سیاسی است چراکه با توجه به اوضاع کنونی جامعه، بسیاری از دشمنان این رویداد را رصد خواهند کرد و حضور پرشور و حماسی مردم می تواند بسیاری از نقشه ها و دسیسه های دشمن را نقش برآب کند.
در پایان از جامعه ورزش و جوانان دعوت می شود همانگونه که با حضور عزت مندانه خود در مسابقات ملی، بین المللی و جهانی باعث سرافرازی ملت ایران شده اند، در این راهپیمایی همچون گذشته حضور پرشور داشته باشند .

 

نظر شما