رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند در گفتگو با برنا خبرداد:

ترویج روحیه نشاط اجتماعی با رنگ آمیزی دیوارهای شهر توسط کودکان کار و توانخواهان

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۷:۵۰
کد خبر: ۹۱۹۸۷۰
ترویج روحیه نشاط اجتماعی با رنگ آمیزی دیوارهای شهر توسط کودکان کار و توانخواهان
محمدرضا قلاسی مود بیان کرد: برای شروع 10 نفر از توانخواهان سندروم دان و معلول، 15 نفر از کودکان کار و اعضای تیم "منم می توانم" استفاده می کنیم. وی تاکید کرد: در ادامه از ظرفیت تیم های "نذر شادی" با رویکرد محله با صفا د ر راستای زیباسازی شهر ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمد رضا قلاسی مود رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند در گفتگو با برنا از اجرای طرح نقاشی دیواری با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و زیباسازی شهر بیرجند خبرداد و بیان کرد: استفاده از ظرفیت توانخواهان و کودکان کار در کنار هنرمندان یکی از مهمترین رویکرد های ما است.

وی با اشاره به اینکه تزریق روحیه و نشاط اجتماعی اولویت سازمان است افزود: استفاده از رنگ های متنوع و شاد و دمیدن رویحه نشاط در کالبد شهر در دستور کار قرار گرفته است. قلاسی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های ما مشارکت کودکان کار و توانخواهان در حوزه مشارکت اجتماعی است. رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند از همکاری موسسه فرهنگی هنری عرفان، توانبخشی حضرت علی اکبر و "سازمان مردم نهاد منم می توانم" خبرداد و خاطرنشان کرد:با حضور خانم کوهستانی یکی از هنرمندان برجسته بیرجندی که مقیم تهران هستند شاهد بروز استعدادهای عالی از سوی توانخواهان هستیم. وی یادآورشد: برای شروع 10 نفر از توانخواهان سندروم دان و معلول، 15 نفر از کودکان کار و اعضای تیم "منم می توانم" استفاده می کنیم. وی تاکید کرد: در ادامه از ظرفیت تیم های "نذر شادی" با رویکرد محله با صفا د ر راستای زیباسازی شهر ادامه خواهیم داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز