فرماندار نهنبدان در کارگروه سلامت و امنیت غذایی:

فراهم کردن بستر و زمینه سلامت و امنیت غذایی خانواده ها بیش از پیش تلاش شود

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۶:۲۷
کد خبر: ۹۲۹۸۵۰
فراهم کردن بستر و زمینه سلامت و امنیت غذایی خانواده ها بیش از پیش تلاش  شود
نماینده عالی دولت در نهنبدان خاطرنشان کرد: مسئولین و متولیان امر در شهرستان باید در جهت فراهم کردن بستر و زمینه سلامت و امنیت غذایی خانواده ها بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، بیکی فرماندار نهبندان در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی بیان کرد:مسئولین و متولیان امر باید در جهت فراهم نمودن بستر و زمینه سلامت و امنیت غذایی خانواده ها بیش از پیش تلاش نمایند.

 فرماندار نهبندان افزود: آنچه که در جامعه امروزی نمود پیدا کرده توجه به حوزه سلامت و امنیت غذایی می باشد و این خود در  بخش‌های مختلف از جمله روحی و جسمی باید به آن بها داده شود.

 وی ادامه داد :اگر در شهرستان قرار است چارچوب معین و مشخصی در زمینه سلامت و امنیت غذایی اتفاق بیفتد بازرسی های لازم به طورجد  بر اساس قوانین و مقررات مربوطه در دستور کار قرار گیرد.

 نماینده عالی دولت خاطرنشان کرد: مسئولین و متولیان امر در شهرستان باید در جهت فراهم کردن بستر و زمینه سلامت و امنیت غذایی خانواده ها بیش از پیش تلاش کنند.

 فرماندار نهبندان گفت : از اداره صنعت ، معدن و تجارت اتاق اصناف شهرستان خواسته می‌شود که بازرسی‌های لازم را به طور مستمر در شهرستان داشته باشند تا کالاهای غیر استاندارد و تاریخ گذشته در اختیار همشهریان قرار نگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز