باند سارقان احشام در بشرویه متلاشی شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۸:۳۸:۳۹
کد خبر: ۹۳۳۳۶۱
باند سارقان احشام در بشرویه متلاشی شد
مریمی عنوان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو آثار و علائم حمل دام مشاهده کردند که با انتقال سرنشینان خودرو به کلانتری و بررسی مأموران مشخص شد این افراد اعضای یک باند سرقت هستند که احشام را از شهر‌های مختلف سرقت کرده و به فروش می‌رسانند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سرهنگ مریمی فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه گفت: مأموران فرماندهی انتظامی بشرویه در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی هنگام گشت زنی در میدان بسیج این شهرستان به سرنشینان یک سواری پژو پارس مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.
سرهنگ مریمی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو آثار و علائم حمل دام مشاهده کردند که با انتقال سرنشینان خودرو به کلانتری و بررسی مأموران مشخص شد این افراد اعضای یک باند سرقت هستند که احشام را از شهر‌های مختلف سرقت کرده و به فروش می‌رسانند.
وی گفت: متهمان در کلانتری بازجویی شدند که ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند، ولی با ارائه مدارک و مستندات به اعمال مجرمانه خود و سرقت احشام از شهرستان طبس اعتراف کردند.
سرهنگ مریمی با درخواست از شهروندان مبنی بر اعلام موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، افزود: متهمان دستگیرشده که شامل ۳ سارق و یک مال‌خر بودند برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز