گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه حسن عزیزی به روایت برنا:

تندگویان به خراسان جنوبی سفر می‌کند/ جذب سرمایه گذاری ۵۰ میلیاردی برای استان/ استفاده از تمام ظرفیت قانونی در توسعه ورزش و امورجوانان

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۳:۴۷:۲۶
کد خبر: ۹۳۴۶۷۸
تندگویان به خراسان جنوبی سفر می‌کند/ جذب سرمایه گذاری ۵۰ میلیاردی برای استان/  استفاده از تمام ظرفیت قانونی در توسعه ورزش و امورجوانان
حسن عزیزی از جذب خیر 50 میلیارد تومانی در تاسیس کم نظیر ترین مجتمع یا دهکده ورزشی فرهنگی استان خبرداد و تصریح کرد: وی یادآورشد: این پروژه 3 فاز در مدت 7 سال احداث خواهدشد. وی گفت: دکتر تندگویان در اواخر دیماه به خراسان جنوبی سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نشست خبری گزارش عملکرد 100 روزه حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی برگزار شد.

عزیزی جشنواره شکوه پیوند را یکی از مهمترین دستاوردهای خود عنوان کرد و گفت: مطالبه گری در پروژه های خیرساز برای اولین برا در کشور و اولین قدم را خراسان جنوبی برداشت.وی با اشاره به اینکه تمامی هزینه های این مراسم توسط مجمع خیرین ورزشیار استان پرداخت شد افزود: وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه ای به خراسان جنوبی دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون با 21 رئیس فدراسیون ورزشی دیدار داشتم تصریح کرد: این دیدارها ادامه دارد و امیدوارم بتوانیم پیش نویس تفاهم نامه همکاری را تدوین کنیم.

وی یادآورشد: فدراسیون ها مکلف اند تا 10 درصد از اعتبارات را به هیات ورزشی استان ها کمک کنند و در همین راستا ماهم سهم خواهی هیات ورزشی استان را انجام دادیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از ارائه گزارش عملکرد واریز 10 درصدی فدراسیون های ورزشی به استان خبرداد و بیان کرد: تیراندازی با کمان، اسکواش، شنا و پهلوانی و کشتی  بهترین عملکرد را دارند.

حسن عزیزی با بیان اینکه وزارت ورزش مدیران استانی را به عنوان رئیس مجامع انتخاباتی هیات ورزشی استانی تعیین کردند گفت: در گذشته تحت اختیار روسای فدراسیون ها بوده است که به زودی به دستور وزیر این اختیارات به مدیران کل واگذار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از سفر تندگویان معاون امور جوانان به خراسان جنوبی خبرداد و بیان کرد: این سفر در اواخر دی ماه به استان انجام می شود که مهمترین پروژه های در این سفر بازدید خواهدشد دوخانه جوان در استان است.

وی با بیان اینکه تبصره 19 سال 98، و قانون 6 برنامه توسعه ششم توسعه کشور قوانینی هستند که می توانند به ما در راستای تکمیل پروژه های ورزشی به ما کمک کنند گفت: پروژه های بزرگ همچون استخر بشرویه، سربیشه و خوسف، شمال شهر بیرجند، سالن چند منظوره شمال شهر بخشی از 21 پروژه ای است که در ظرفیت های قانونی دنبال می کنیم. 

حسن عزیزی از جذب خیر 50 میلیارد تومانی در تاسیس کم نظیر ترین مجتمع یا دهکده ورزشی فرهنگی استان خبرداد و تصریح کرد: به زودی جلساتی با حضور استاندار بتوانیم از ظرفیت های قانونی برای توسعه استان استفاده کنیم. وی یادآورشد: این پروژه 3 فاز در مدت 7 سال احداث خواهدشد.

وی گفت: دوازهمین یادواره شهدای خراسان جنوبی و اولین یادواره شهدای مدافع حرم در دی ماه در سالن علوی برگزارمی شود.  حسن عزیزی از راه اندازی مجمع خیرین ازدواج در استان خبرداد و بیان کرد: به زودی جلسات مقدماتی آن برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز