دبیر سمن پویانمایان جوان خاوران:

سمن ها بازوی کمکی و مغز متفکر دستگاه های اجرایی هستند

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۱:۲۵:۴۹
کد خبر: ۹۳۴۸۹۷
سمن ها بازوی کمکی و مغز متفکر دستگاه های اجرایی هستند
ابوالفضل غلامی بیان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد به‌عنوان بازوی کمکی و مغز متفکر دستگاه‌های اجرایی، متولیان مناسبی برای اجرای طرح آماده‌سازی شغلی، حرفه‌آموزی، کارآفرینی، بازاریابی و ایجاد فضای کسب‌وکار به‌حساب می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، ابوالفضل غلامی دبیر سمن پویانمایان جوان خاوران در گفتگو اختصاصی با برنا گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد به‌عنوان بازوی کمکی و مغز متفکر دستگاه‌های اجرایی، متولیان مناسبی برای اجرای طرح آماده‌سازی شغلی، حرفه‌آموزی، کارآفرینی، بازاریابی و ایجاد فضای کسب‌وکار به‌حساب می‌آیند.

ابوالفضل غلامی با اشاره به اینکه مشارکت این سازمان‌ها در نیازسنجی برای شکل‌گیری افق‌های جدید ایجاد اشتغال و کارآفرینی ضرورت دارد   گفت:اگر سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه اشتغال، حرکتی علمی، ساختاری و ارزشی داشته باشند و برنامه‌ریزی‌های آنان بر اساس نیازهای جامعه و هدفمند باشد، حلقه گمشده مشاغل پویا و پایدار شناسایی می‌شود.

وی یادآورشد: بنابراین بر اساس تجربیات مفید سمن‌های حامی اشتغال و فرآیند توانمندسازی در کشورهای پیشرو و موفق، می‌توان گفت مدیریت منابع انسانی در اقتصاد امری ضروری است و هم‌زمان با افزایش اعتبارات و تسهیلات اشتغال، باید فضایی مناسب برای حضور سازمان‌های غیردولتی و غیرانتفاعی در اقتصاد و ایجاد اشتغال فراهم شود.

غلامی افزود:  سمن پویانمایان جوان خاوران متشکل از جوانان حوزه فناوری اطلاعات کار خود را آغاز کرد که شاید بتوان اصلی ترین دغدغه این تیم را پویانمایی در سطح استان،تولید محتوای آموزشی برای جوانان مستعد بیان کرد.

دبیر سمن پویانمایان جوان خاوران گفت: باتوجه به اینکه اکثر انیمیشن ها ماهیت بومی ندارند این تیم جوان هم انگیزه و هدف اصلی خود را تولید انیمیشن های بومی گذاشت. 

وی افزود: البته با تاسیس این سمن انتظار داریم بتوانیم با کمک جوانان مستعد و خلاق مشکلات گذشته را نداشته باشیم

غلامی در انتها اظهار کرد: در حال حاضر مهم ترین مشکل پیش روی سمن های تازه تاسیس شناسه ملی است که امیدواریم این موضوع هرچه سریعتر با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و استانداری خراسان جنوبی حل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز