بازدید سر زده فرماندار نهبندان از سه اداره گاز، امورمالیاتی و ورزش و جوانان:

ورزش های بومی محلی و استفاده بهینه از اماکن ورزشی در اولویت قرار گیرد

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۱:۲۴:۰۶
کد خبر: ۹۳۵۰۶۸
ورزش های بومی محلی و استفاده بهینه از اماکن ورزشی در اولویت قرار گیرد
فرماندار شهرستان از اداره ورزش و جوانان شهرستان بازدید و از رئیس آن درخواست کرد که توجه لازم به حوزه ورزش‌های بومی-محلی، استفاده بهینه از اماکن ورزشی و همچنین برگزاری برنامه متنوع ورزشی به مناسبت های مختلف همواره در دستور کار قرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، بیکی فرماندار شهرستان نهبندان به طور سرزده از ادارات گاز، ورزش و جوانان و امور مالیاتی بازدید کرد  و از نزدیک در جریان روند اجرایی و مسائل و مشکلات قرار گرفت و توصیه های لازم در خصوص بهبود فرآیندها و تکریم ارباب رجوع را به روسای ادارات مربوطه صادر نمود.

فرماندار نهبندان در بازدید از اداره امور مالیاتی شهرستان ضمن استماع گزارش رئیس اداره در خصوص وضعیت رسیدگی به پرونده های مالیاتی بویژه واحدهای تولیدی در راستای حمایت از رونق تولید توضیحات لازم را ارائه نمود.

وی در ادامه ضمن بازدید از اداره گاز شهرستان دستور همکاری و مساعدت بیشتر در زمینه رفع دغدغه های شهروندان عزیز برای نصب علمک ها، اشتراک پذیری، نظارت بر نحوه خدمات رسانی را دادند.

 فرماندار شهرستان از اداره ورزش و جوانان شهرستان بازدید و از رئیس آن درخواست کرد که توجه لازم به حوزه ورزش‌های بومی-محلی، استفاده بهینه از اماکن ورزشی و همچنین برگزاری برنامه متنوع ورزشی به مناسبت های مختلف همواره در دستور کار قرار داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز