گفتگوی اختصاصی برنا با دومین رئیس مجمع جوانان خراسان جنوبی:

برنامه های هدفمندی در انتظار جوانان است / اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اولویت سمن های خراسان جنوبی / از زحمات بی شائبه و خستگی ناپذیر مجمع سابق تشکر می کنم

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۸:۰۹:۴۰
کد خبر: ۹۳۵۳۷۶
برنامه های هدفمندی در انتظار جوانان است / اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اولویت سمن های خراسان جنوبی / از زحمات بی شائبه و خستگی ناپذیر مجمع سابق تشکر  می کنم
تکتم سیدآبادی بیان کرد: هم اکنون با شروع به کار دومین مجمع جوانان خراسان جنوبی مطالبه امروز مجمع و همه سمن های خراسان جنوبی در چهارچوب بیانیه گام دوم انقلاب رهبری خواهد بود امیدواریم مسئولان هم در سطوح مختلف فارغ از نگاه شعاری و کلیشه ای برای تحقق منویات رهبری نسبت به جوانان صادقانه تلاش کنند مانیز در مجمع پیگیر این مطالبات خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، تکتم سید آبادی رئیس مجمع جوانان خراسان جنوبی در گفتگو با برنا عنوان کرد: به  نقش محوری و تعیین کننده نسل جوان،نسل پویا، به عنوان ارزشمندترین سرمایه اجتماعی هر جامعه،در تحولات اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و سیاسی بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه سازمان های مردم نهاد به عنوان پیشقراولان فرهنگی نقش موثری در توسعه اجتماعی کشور دارند افزود: سازمانهای مردم نهاد پایه اصلی مشارکت های اجتماعی در کشور هستند و باید با برنامه ریزی مناسب زمینه موفقیت و پیشرفت جوانان عضو سازمان های مردم نهاد را فراهم کرد.

رئیس مجمع جوانان عنوان کرد: سازمان های مردم نهاد جوانان خراسان جنوبی تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه های ازدواج،اشتغال کارآفرینی و گردشگری،پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اوقات فراغت داشته اند و همواره همگی شاهد بودیم در بحران ها و مشکلات خوش درخشیدند و بازوی توانمند دولت بودند.
سیدآبادی اشاره کرد: هم اکنون با شروع به کار دومین مجمع جوانان خراسان جنوبی مطالبه امروز مجمع و همه سمن های خراسان جنوبی در چهارچوب بیانیه گام دوم انقلاب رهبری خواهد بود امیدواریم مسئولان هم در سطوح مختلف فارغ از نگاه شعاری و کلیشه ای برای تحقق منویات رهبری نسبت به جوانان صادقانه تلاش کنند مانیز در مجمع پیگیر این مطالبات خواهیم بود.
وی افزود:یکی از مهم ترین راه ها برای این امر، سپردن مسئولیت های مهم به جوانان است؛ نکته ای که بارها مورد توجه و عنایت رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته و در همین بیانیه گام دوم انقلاب نیز به آن اشاره شده است.
سید آبادی خطاب به مسئولان استانی تاکید کرد: اعتماد به سمن ها و استفاده از ظرفیت های عملی سازمان های مردم نهاد جوانان در موضوع فرهنگ سازی و واسپاری بخشی از فعالیت های مدنی باید مدنظر قرار گیرد.
وی همچنین در رابطه با ستاد ساماندهی افزود جلسات متعددی برای ساماندهی امور جوانان برگزار شده است که قطعا اتفاق بسیار مثبتی بوده ولی امر مهم تر خروجی این جلسات است که باید تلاش کنیم تا موضوع محقق شود.
تکتم سیدآبادی افزود: به یاری خداوند متعال با ورود مجمع جدید، ورود نگاه ها و تجربه های جدید، و با برنامه ریزی های هدفمند و به تحرک واداشتن پتانسیل های بی نظیر موجود در جوانان،  برنامه های خوب و هدفمندی در حوزه های مربوط به جوانان اجرا خواهد شد، مجمع جوانان استان نیز در راستای تسهیل امورتمامی سمن ها تلاش نموده وگام های موثری  در راستای مصلحت جمعی و ایجاد همدلی و اتحاد بین جوانان بر خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: مجمع جدید با تمام توان در این شرایط  خاص زیر چتر مطالبه گری و حق جویی، مشکلات جوانان را خواهد بود و از هر همتی که لازم باشد کوتاهی نخواهد کرد. .
تکتم سیدآبادی در انتها از زحمات بی شائبه و خستگی ناپذیر مجمع سابق تشکر و قدر دانی کرد.
نظر شما