مبارزه در کانون های احتمالی مهاجرت ملخ ها در نهنبدان به سایر نقاط استان جلوگیری خواهد کرد

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۱۲:۳۲
کد خبر: ۹۳۶۲۰۴
مبارزه در کانون های احتمالی مهاجرت ملخ ها در نهنبدان به سایر نقاط استان جلوگیری خواهد کرد
بیکی با بیان اینکه با توجه به اینکه مبارزه در کانون های احتمالی در شهرستان نهبندان از آسیب و مهاجرت ملخ ها به سایر نقاط استان جلوگیری خواهد کرد تاکید کرد: در خصوص امکانات و تجهیزات لازم از قبیل ماشین آلات ، سموم و نیروی انسانی آموزش دیده مساعدت لازم از سوی جهاد کشاورزی استان انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نشست ستاد مبارزه با آفت ملخ صحرایی در شهرستان نهبندان با حضور بیکی فرماندار نهبندان، عصمتی پور معاون تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان ، یوسفی ریاست حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان و اعضای ستاد برگزار شد.

فرماندار نهبندان در نشست ستاد مبارزه با آفت ملخ صحرایی : آگاهی بخشی مردم ، بهره برداران بخش کشاورزی و همراهی محیط بانان در شناسایی مناطق آسیب پذیر بسیار حائز اهمیت است.

بیکی فرماندار نهبندان در نشست ستاد مبارزه با آفت ملخ صحرایی اظهار نمود : امکانات و تجهیزات مورد نیاز در جهت مقابله با آفت ملخ صحرایی بسیار مهم بوده و برای پیشگیری از آسیب های احتمالی می بایست موضوع در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه مبارزه در کانون های احتمالی در شهرستان نهبندان از آسیب و مهاجرت ملخ ها به سایر نقاط استان جلوگیری خواهد کرد تاکید کرد: در خصوص امکانات و تجهیزات لازم از قبیل ماشین آلات ، سموم و نیروی انسانی آموزش دیده مساعدت لازم از سوی جهاد کشاورزی استان انجام شود.

 

 

نظر شما