انتقاد مدیرکل ورزش و جوانان از رسانه ها:

نقش کم رنگ رسانه ها در ترویج ازدواج

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۱۷:۵۴
کد خبر: ۹۳۶۲۱۵
حسن عزیزی نقش رسانه ها را در ترویج فرهنگ ازدواج را نقشی ویژه برشمرد و یادآورشد: در دنیای ارتباطات، مردم با رسانه زندگی می کنند و آن را عضو جدیدی از خانواده خود می دانند. به این ترتیب نه فقط ازدواج، بلکه بسیاری از موضوعات دیگر را می توان متأثر از برخورد رسانه ها دانست
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، صبح امروز اولین نشست هم اندیشی سرآمدان و فرهیختگان در مجمع خیرین ازدواج  حضور حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، خیرین و اصحاب رسانه در سالن جلسان این اداره کل برگزار شد.
 
حسن عزیزی ترویج ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار را در دستور کار مجمع خیرین ازدواج استان دانست و بیان کرد: تامین منابع مورد نیاز دوره های آموزشی قبل،حین و پس از ازدواج، تامین جهیزیه برای زوجین بی بضاعت و کم بضاعت، تامین منابع مالی بصورت قرض الحسنه جهت تشکیل زندگی پایدار و حمایت از جوانان نیازمند از عمده برنامه ها و اهداف مجمع خیرین ازدواج استان است.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین دستورالعمل های وزارت ورزش و جوانان افزایش تعداد مراکز تخصصی ازدواج و سازمان های مردم نهاد، است که ما نیز تمامی سعی خود را خواهیم داشت که با استفاده از ظرفیت مجمع خیرین و جوانان علاقه مند در استان، این آمار را به تعداد 23 مرکز در خراسان جنوبی، افزایش دهیم.
 
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: احصاء بانک اطلاعاتی مربوط به موسسات خیریه، سازمان های مردم نهاد و بخش های دولتی و خصوصی، جمع آوری طرحها در حوزه ترویج ازدواج در قالب پروپوزال از وظایف حوزه ازدواج این اداره کل می باشد.
حسن عزیزی در خصوص آمار استفاده کنندگان از تسهیلات وام ازدواج در استان گفت: در هشت ماهه سال 98 جمع کل متقاضیان دریافت وام در استان تعداد 8604 نفر بوده است که از این تعداد 6407 نفر وام را دریافت کرده اند که خوشبختانه 74.5 درصد از متقاضیان از این تسهیلات بهره برده اند.
وی نقش رسانه ها را در ترویج فرهنگ ازدواج را نقشی ویژه برشمرد و ابراز داشت: در دنیای ارتباطات، مردم با رسانه زندگی می کنند و آن را عضو جدیدی از خانواده خود می دانند. به این ترتیب نه فقط ازدواج، بلکه بسیاری از موضوعات دیگر را می توان متأثر از برخورد رسانه ها دانست .
استمرار جلسات، مشخص بودن جایگاه حقوقی، حضور حداکثری اعضا، حذف موازی کاری ها و افزایش مشارکت با تمامی ارگانهای فعال در بحث ازدواج، از خواسته های خیرین حاضر در جلسه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز