شاعرزاده در گفتگو با سروری رئیس هیات کشتی استان و قربانی رئیس هیات بوکس خراسان جنوبی:

نقش مهم روابط عمومی هیاتهای ورزشی در انعکاس عملکرد ورزش استان

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۲۸:۰۳
کد خبر: ۹۳۶۲۱۹
سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: اگر اداره کل ورزش و جوانان استان در میان ادارات کل سراسر کشور رتبه ای را هم کسب می‌کند نتیجه عملکرد کل بدنه آن است که نمی‌توان نقش روابط عمومی هیات های ورزشی را در آن نادیده گرفت.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، صبح امروز روسای هیاتهای ورزشی کشتی و بوکس استان با سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدار شاعرزاده ترویج ارتباط دوسویه روابط عمومی اداره کل و روابط عمومی هیاتهای ورزشی را یکی از ضروریات در مواجهه با نسل جوان و ورزشکار استان عنوان کرد و گفت: انتظار ما این است که کمافی السابق جهت پیشبرد اهداف رسانه ای و افزایش اطلاعات و آگاهی های مردم از پیشرفت ها و موفقیت های جامعه ورزش و جوانان، روابط عمومی هیاتهای ورزشی تعامل خود را با اداره کل افزایش دهند.
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل ورزش و جوانان ادامه داد: همواره باید به نقش روابط عمومی هیاتهای ورزشی و تاثیرات آن در پیشبرد اهدافِ هم هیات ورزشی و هم در مقام بالاتر، اداره کل ورزش و جوانان توجه کرد و جایگاه این حوزه را مهم برشمرد.
وی ضمن ابراز خرسندی از حضور دو رئیس هیات ورزشی استان در دفتر خود عنوان داشت: ما پذیرای کلیه رووسای هیاتهای ورزشی در استان خواهیم بود و تمامی سعی ما بر این است که بتوانیم بیش از پیش ارتباط خود را با هیاتهای ورزشی بعنوان بازوان برنامه های اجرایی اداره کل حفظ نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز