رئیس هیات جودو در استان:

جودوکاران خانه دار می شوند / سپیده طاهری عضو ثابت تیم ملی می شود

۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۳۲:۳۸
کد خبر: ۹۳۸۲۵۷
تهوری گفت: در دیدار با استاندار خراسان جنوبی و رئیس فدارسیون درخواست احداث خانه جودو را کردیم که مقرر شد 2 هزار متر زمین در شمال شهر به هیئت جودو اختصاص داده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، علی تهوری رئیس هیات جودو خراسان جنوبی در گفتگو اختصاصی برنا از تشکیل شورای فنی جودو خبرداد و بیان کرد: احکام دبیر هیات استان، روسای هیات شهرستانی و مرکز استان در هفته جاری ابلاغ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حمید کارکن به عنوان رئیس هیئت جودو مرکز استان منصوب شد گفت: در دیدار با استاندار خراسان جنوبی و رئیس فدارسیون درخواست احداث خانه جودو را کردیم که مقرر شد 2 هزار متر زمین در شمال شهر به هیئت جودو اختصاص داده شد.

تهوری ادامه داد: تیم دو نفره جودو بانوان در یزد توانست امتیاز خوب را کسب کند و در هفته جاری تیم خراسان جنوبی به مسابقات جودو بزرگ سالان در ارومیه اعزام خواهدشد.

رئیس هیات جودو خراسان جنوبی از برگزاری دوره های داوری درجه 2 و 3 در استان هم خبرداد و بیان کرد: تا پایان سال جاری این دوره در حوزه بانوان و آقایان برگزار می شود و اگر استان های مجاور متقاضی حضور در این دوره ها باشند می توانند شرکت کنند. وی با تاکید براینکه برنامه های برای همگانی کردن جودو داریم خاطرنشان کرد: دانش آفزایی، سمینارهای کشور ویژه داوران، مربیان در اردوهای تیم ملی حضور خواهند یافت.

تهوری با تاکید براینکه ارتقاء جودو شهرستان ها یکی از اولویت های ما است یادآورشد: خانم سپیده طاهری در اردوی تیم ملی توانست 3 حریف خود را با ضربه فنی مقلوب خود کند و امیدواریم جایگاه خود را در تیم ملی تثبیت کند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز