امضاء تفاهم نامه همکاری، فی مابین اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و دانشگاه فرهنگیان

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۷:۵۴:۵۰
کد خبر: ۹۳۹۹۴۹
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از مهمترین راهبردهای اداره کل ورزش و جوانان برای دستیابی به اهداف تبیین شده، ایجاد هم افزایی با بخش ها، نهادها و دستگاههای اجرایی است و دانشگاهها در اولویت کاری قرار دارند.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، عصر امروز با حضور حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و ایرج مهدیزاده رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی، تفاهم نامه همکاری امضاء شد.
 
حسن عزیزی در این جلسه با اشاره به نقش دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان که در آینده سفیران سلامت و فرهنگ، و تربیت دانش آموزان در مدارس خواهند بود، گفت:دانشجو همچنان قلب تپنده جامعه است و می توان از آن به عنوان موتور محرک ترویج فرهنگ و ورزش در بین جوانان نام برد و بدون شک اولین و اصلی ترین نیاز کشور موضوع فرهنگ بوده و این دانشگاه نیز هم مرکز آموزش دانشجو و هم مرکز تعلیم و تربیت معلم و استاد است.
 
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی،با تاکید بر لزوم تعامل و هم‌افزایی بین مجموعه ورزش و جوانان و دانشگاه فرهنگیان، خاطرنشان کرد: فراوانی دانشجویان دختر و پسر در پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان، فرصت مناسبی است، که از آن می توان برای ترویج فرهنگ ورزش و استفاده بهینه از ظرفیت جوانان نخبه در حوزه سمن های جوانان بهره برد.
 
عزیزی با توجه به نقش ورزش در سلامتی جامعه افزود: آمادگی کامل داریم، برنامه های مشترکی در محورهای همایش های پیاده روی خانوادگی ، جشنواره های فرهنگی و ورزشی ، همایش های کوهپیمایی و میزبانی مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاههای فرهنگیان سراسر کشور را در استان با همکاری دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی برگزار کنیم.
 
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، با اشاره به نقش و جایگاه سمن های مردم نهاد جوانان در جامعه تصریح کرد: دانشجویان جوان در حال تحصیل در مجموعه پردیس دانشگاه فرهنگیان استان می توانند برای تاسیس سمن در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی، علمی پژوهشی و اعتقادی، مذهبی اقدام کنند و اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در راستای حمایت از آنان، نسبت به انجام کمک های مادی، در چارچوب طرح و برنامه ها، کمک بلاعوض پرداخت خواهد کرد.
 
ایرج مهدیزاده رییس پردیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان استان، بواسطه نگاه ویژه به مجموعه دانشگاه فرهنگیان گفت: وجه مشترک دانشگاه فرهنگیان و اداره کل ورزش و جوانان استان، جامعه مخاطب جوان است که با برنا مه ریزی و تعامل، از آن می توان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ترویج فرهنگ و همگانی کردن ورزش در جامعه استفاده کرد.
 
در پایان تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان و پردیس دانشگاههای فرهنگیان خراسان جنوبی به امضاء رسید.

 

نظر شما