گفتگوی تلفنی معتمدیان با استاندار سیستان و بلوچستان:

آمادگی خراسان جنوبی برای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۰:۵۶
کد خبر: ۹۵۰۲۷۲
آمادگی خراسان جنوبی برای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
استاندار خراسان جنوبی در گفت و گوی تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان از آمادگی کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در گفت و گو با احمدعلی موهبتی، آمادگی خراسان جنوبی را برای کمک‌رسانی و امدادرسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان اعلام کرد.

وی تاکید کرد: خراسان جنوبی برای ارسال امکانات مورد نیاز و اعزام امدادگر به مناطق سیل‌زده استانِ همسایه خود آمادگی کامل دارد.

شب گذشته یک دستگاه تریلی حامل ۴۰۰ دستگاه چادر از سوی هلال احمر استان خراسان جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

 سیلاب ۲۰ تا ۲۲ دی ماه جاری در بیشتر نقاط سیستان و بلوچستان خسارت جدی به بخش‌های زیربنایی، کشاورزی و واحدهای مسکونی شهری و روستایی این استان وارد کرده است.

مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد: در سیلاب اخیر ۳۱ محور اصلی و فرعی استان مسدود شده بود که با فروکش کردن آب و تلاش راهداران هم اینک ۲۰ محور فرعی همچنان بسته و بقیه مسیرها بازگشایی شده است.

عباسعلی ارجمندی افزود: ۱۷۹ روستای سیستان و بلوچستان در سیلاب اخیر دچار قطعی برق شدند که با تلاش نیروهای این حوزه برق ۴۵ روستا وصل شده است.

وی ادامه داد: همچنین شبکه توزیع آب ۲۴۵ روستای سیستان و بلوچستان از مدار خارج شد که با فعالیت شبانه روزی کارشناسان این حوزه، آب ۲۱ روستا وصل شده است.

وی نجات سه هزار گرفتار سیلاب و اسکان ۲۸۵ خانوار سیل‌زده سیستان و بلوچستان در چادرهای امدادی جمعیت هلال احمر را بخشی از اقدامات انجام شده سیلاب اخیر در استان ذکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز