مشارکت جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان به مردم سیل زده سیستان

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۲:۴۵
کد خبر: ۹۵۲۰۶۴
مشارکت جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان به مردم سیل زده سیستان
غلامرضا اشرفی عنوان کرد: شرکای اجتماعی به عنوان بازویی توانمند در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در موقعیت های مختلف در کشور ایفای نقش نموده و در مشارکت های مردمی نیز به خوبی درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، جلسه ای  مشارکت جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان جهت کمک به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

غلامرضا اشرفی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن قدردانی از حضور موثر تشکلهای کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان به عنوان شرکای اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خراسان جنوبی در یاری رسانی و مشارکت در امور خداپسندانه و مردمی عنوان کرد: شرکای اجتماعی به عنوان بازویی توانمند در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در موقعیت های مختلف در کشور ایفای نقش نموده و در مشارکت های مردمی نیز به خوبی درخشیدند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تشریح شرایط هموطنان عزیزمان در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان گفت: اعلام اقلام ضروری از جمله:آب آشامیدنی، لباس گرم، چادر وپتو  و .. جزو نیازهای اساسی اعلام شده از سوی مراجع ذیربط است که با نظر اعضای تشکلها در تهیه و ارسال به مناطق سیل زده می توان در این خصوص اقدام و مشارکت کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز