رئیس شورای اطلاع رسانی استان تاکید کرد:

پاسخگویی به ابهامات و مطالبات، ایجاد نشاط انتخاباتی بین مردم

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۰:۴۵:۰۶
کد خبر: ۹۵۲۲۸۱
پاسخگویی به ابهامات و مطالبات، ایجاد نشاط انتخاباتی بین مردم
رئیس شورای اطلاع رسانی استان با بیان این که حساسیت اقدامات شورای اطلاع رسانی در یک ماه باقیمانده به انتخابات بیشتر شده است ادامه داد: در این ایام با جدیت، تقویت مشارکت مردمی در انتخابات، پاسخگویی به ابهامات و مطالبات، ایجاد نشاط انتخاباتی بین مردم، مدیریت تریبون‌ها و فضای مجازی را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،  نهمین نشست شورای اطلاع رسانی استان با حضور جمعی از مدیران کل استان به ریاست ناصر خوش خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.

ناصر خوش خبر رئیس شورای اطلاع رسانی استان با بیان این که حساسیت اقدامات شورای اطلاع رسانی در یک ماه باقیمانده به انتخابات بیشتر شده است ادامه داد: در این ایام با جدیت، تقویت مشارکت مردمی در انتخابات، پاسخگویی به ابهامات و مطالبات، ایجاد نشاط انتخاباتی بین مردم، مدیریت تریبون‌ها و فضای مجازی را دنبال خواهیم کرد. 

وی با اشاره به این‌ که فضای کنونی جامعه با وجود فشار حداکثری معاندان نظام و تلاش‌ها برای ایجاد انشقاق و دودستگی بین مردم، متفاوت با شرایط حاکم بر انتخابات سال‌های گذشته است خاطرنشان کرد: باید در راستای حفاظت و حراست از فضای سالم انتخاباتی با جدیت از همه ظرفیت‌های قانونی ممکن استفاده کنیم.

رییس شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت اعتماد در جامعه، از ضرورت برجسته سازی خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی، انسجام اجتماعی ایجاد شده پس از مراسم تشییع سردار سپهبد شهید سلیمانی در کشور به عنوان عامل مایوس کننده دشمنان سخن گفت و از مشارکت و حضور معنادار مردم قدردانی کرد. 

وی با بیان این که انتخابات بالاترین مظهر مشارکت سیاسی مردم است گفت: پاسخگویی به مطالبات قانونی مردم و اقناع سازی افکار عمومی از مولفه‌های مهم تاثیرگذار بر مشارکت حداکثری است که تاکنون در این راستا اقدامات نسبتا خوبی انجام شده و تلاش داریم که این روند تقویت شود.

در ادامه این نشست سایر اعضای شورای اطلاع رسانی نیز به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای افزایش مشارکت مردم استان در انتخابات پرداختند.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان جنوبی نیز محورهای پیشنهادی خود برای تبیین پیوست رسانه‌ای پروژه‌های مرتبط با حوزه این اداره کل را بیان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز