از شهرستان فردوس ارسال شد:

پنجمین محموله کمک های امدادی استان به منطقه سیل زده سیستان

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۵:۳۶
کد خبر: ۹۵۳۰۳۷
پنجمین محموله کمک های امدادی استان به منطقه سیل زده سیستان
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس با بیان اینکه این محموله کمک های اهدایی مردم شهرستان فردوس است، افزود: این محموله شامل دو هزار و ۵۶ ثوب انواع البسه، ۸۴۰ قوطی کنسروجات، ۵۴ تخته پتو و دیگر مواد خوراکی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سید حسین لاژوردی،  رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس در حاشیه ارسال کمک های امدادی به سیستان و بلوچستان بیان کرد: هلال احمر شهرستان فردوس همانند سایر شعب استان، اقدام به جمع آوری اقلام غیر نقدی و کمک های نقدی برای سیل زدگان کرده است.

وی افزود: امروز پنجمین محموله امدادی خراسان جنوبی از فردوس به مقصد سیستان و بلوچستان ارسال شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس با بیان اینکه این محموله کمک های اهدایی مردم شهرستان فردوس است، افزود: این محموله شامل دو هزار و ۵۶ ثوب انواع البسه، ۸۴۰ قوطی کنسروجات، ۵۴  تخته پتو و دیگر مواد خوراکی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان است.

وی ارزش ریالی محموله را یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این کالاها برای توزیع با یک دستگاه کامیونت هلال احمر به ایرانشهر ارسال می شود. 

لاژوردی اظهار کرد: شهروندان می توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد کلیه بانک‌ها و کد دستوری # ۱۱۲ * واریز کنند.

گفتنی است شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ و شماره شبا 920120000000000000099999 IR نزد بانک ملت و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران از دیگر راه‌های قانونی کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان از سوی هلال احمر اعلام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز