مهم ترین سیاست جوانان:

حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است / سمن ها بستری مناسب برای ساختن زمینه های هم دلی و هم زبانی دولت و ملت

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۷:۰۸
کد خبر: ۹۵۵۹۸۹
حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است / سمن ها بستری مناسب برای ساختن زمینه های هم دلی و هم زبانی دولت و ملت
مقری گفت : ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، فرصتی مغتنم برای جوانان برای تجدید میثاق با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است و باید ما جوانان با عملی ساختن زمینه های هم دلی و هم زبانی دولت وملت ، مسیر را برای تداوم حرکت انقلاب اسلامی هموار وتسهیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، امیرحسین مقری دبیرسمن پویندگان میراث خاوران  بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران مهم ترین رویداد تاریخ معاصر و قرن اخیر است و جنبه آیینی آن حکایت از فرهنگ و هویت عظیم ترین رخداد تاریخی ملت ایران دارد.

مقری با اشاره به ظرفیت جوانان گفت: بهره گیری مناسب از ظرفیت و فضای دهه فجر برای ابلاغ پیام  انقلاب اسلامی، مهم ترین سیاست جوانان است.

وی خاطر نشان کرد : ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، فرصتی مغتنم برای  جوانان برای تجدید میثاق با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است و باید ما جوانان با عملی ساختن زمینه های هم دلی و هم زبانی دولت وملت ، مسیر را برای تداوم حرکت انقلاب اسلامی هموار وتسهیل کرد.

وی به هجمه های دشمنان برای تخریب نظام و دستاورد های انقلاب در 40 سال گذشته اشاره و خاطر نشان کرد : امروز دشمن از همه توان و ابزار برای تضعیف روحیه ملت ایران استفاده می کند.

امیرحسین مقری با تاکید بر ضرورت حضور پر شور مردم در راهپیمایی دهه فجر گفت: باید با امیدافزایی، وفاق و وحدت ملی را تقویت کنیم.

دبیر سمن پویندگان میراث خاوران در انتها افزود در ایام الله دهه فجر با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اردوی سیاحتی و زیارتی ویژه جوانان انقلابی و جهادگر را جهت تجدید میثاق با علی بن موسی الضا (ع) را خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز