دبیر سمن حافظان میراث تون:

پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک معجزه الهی بود که بدست امام خمینی(ره) به انجام رسید

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۹:۵۷:۱۰
کد خبر: ۹۵۹۰۳۶
پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک معجزه الهی بود که بدست امام خمینی(ره) به انجام رسید
ارغشی عنوان کرد:علی رغم تلاش دشمنان انقلاب اسلامی و‌توطئه‌هایی که برای جلوگیری از نهادینه شدن آرمان‌های انقلاب انجام می‌دادند و در تلاش بودند که در سال‌های اولیه جلوی راه این حرکت عظیم سنگ اندازی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، طاهره ارغشی دبیر سمن حافظان میراث تون بیان کرد: ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر در گفتگو با خبرنگاربرنا گفت: در چهل و یکمین سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قرار داریم و در شرایط خاص منطقه، انقلاب ما دژی تسخیرناپذیر و مستحکم در مقابل توطئه های دشمنان و الگو و آرمان همه مستضعفان و آزادیخواهان جهان است.

ارغشی عنوان کرد:علی رغم تلاش دشمنان انقلاب اسلامی و‌توطئه‌هایی که برای جلوگیری از نهادینه شدن آرمان‌های انقلاب انجام می‌دادند و در تلاش بودند که در سال‌های اولیه جلوی راه این حرکت عظیم سنگ اندازی کنند، اما خوشبختانه به لطف خداوند ما شاهد چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک معجزه الهی بود که بدست امام خمینی(ره) به انجام رسید و تأثیر سریع انقلاب اسلامی در منطقه و برآشفتن شعله خشم مردم مسلمان و آزادی‌خواه در بسیاری از کشورهای تحت سلطه استعمار، گواه روشنی بر این ادعاست زیرا در جایی سراغ نداریم که چنین تأثیرگذاری از یک جنبش و انقلاب به وجود آمده باشد.

طاهره ارغشی در انتها ضمن تشریح مجموعه ایی از برنامه های پیش بینی شده این دهه با محوریت فعالیت های فرهنگی- هنری و اجتماعی عنوان کرد در این ایام خجسته برنامه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب ، نمایشگاه خلاقیت،برگزاری شب شعر با موضوع انقلاب و شهدا،برگزاری کارگاه آموزشی بورس برای جوانان،برگزاری مسابقات ورزشی کبدی و دارت و... به همت سمن حافظان میراث تون شهرستان فردوس پیش بینی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز