مدیرعامل سمن بیت الزهرا طبس:

نشاط ‌افزایی، تقویت روحیه اعتماد به‌‌نفس جوانان اصلی ترین اهداف هفته جوان باشد

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۸:۴۴
کد خبر: ۹۸۴۶۰۴
نشاط ‌افزایی، تقویت روحیه اعتماد به‌‌نفس جوانان اصلی ترین اهداف هفته جوان باشد
رحمانی بیان کرد: در واقع، جوان در فطرت و سرشت خویش، حق گرا و خداگراست و ویژگی هایی نظیر تمایل به ابتکار، خلاقیت و زیبایی دارد و باید زمینه های رشد این خصوصیات فطری در بین جوانان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله‌العالی) به نام "جهش تولید" نامگذاری شده است، فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی جواد رحمانی مدیرعامل سمن بیت الزهرا طبس با اعلام اینکه نشاط ‌افزایی، تقویت روحیه اعتماد به‌‌نفس جوانان و الگوسازی از جمله اصلی‌ترین اهداف برگزاری هفته جوان است، اظهار داشت: باتوجه به ولادت حضرت علی اکبر(علیه السلام) که به عنوان روز جوان نامگذاری می‌شود ما امسال نیز برنامه‌ریزی ویژه و شایسته‌ای برای بزرگداشت این روز انجام شده است.

رحمانی افزود: در واقع، جوان در فطرت و سرشت خویش، حق گرا و خداگراست و ویژگی هایی نظیر تمایل به ابتکار، خلاقیت و زیبایی دارد و باید زمینه های رشد این خصوصیات فطری در بین جوانان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله‌العالی) به نام "جهش تولید" نامگذاری شده است، فراهم شود.

مدیرعامل سمن بیت الزهرا طبس افزود  باتوجه به اینکه در حال حاضر با معضل ماندن در خانه هموطنان و یا عدم آگاهی از اقدامات لازم مواجه هستیم و به نظر می رسد جوانان در زمره اقشاری هستند که می توانند اقدامات مثبتی برای خروج از وضعیت موجود انجام دهند.

وی با اشاره به لزوم توجه به بحث های روحی و روانی افراد در شرایط کنونی گفت:  باتوجه به تصمیمات ستاد مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت همشهریان عزیز جهت ماندن در خانه برنامه ریزی کردیم جشنواره فرهنگی نشاط امید با حضور هنرمندان شهرستانی در معابر و محلات شهر طبس برگزار کنیم.

رحمانی در انتها ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان شهرستان بخصوص در روزهای اخیر که با همتی مثال زدنی به مبارزه با ویروس منحوس کرنا برخاسته اند میلاد خجسته و فرخنده حضرت علی اکبر(ع)، جوان تاریخ ساز عاشورا و هفته جوان را تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و بهروزی همه جوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز