سمیه شفیعی دبیر سمن آوای خوش زندگی :

مسئولان با آگاهی از این پتانسیل ها در جهت هدایت انرژی جوانان برای سازندگی گام موثر بردارند

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۷:۱۶
کد خبر: ۹۸۴۶۲۹
مسئولان با آگاهی از این پتانسیل ها در جهت هدایت انرژی جوانان برای سازندگی گام موثر بردارند
دبیر سمن آوای خوش زندگی عنوان کرد:کشف صحیح وبارور نمودن استعداد وشایستگی های جوانان نیز به منظور بهره وری شایسته از توانمندسازی ایشان در عرصه های مهم علمی وفرهنگی ، وظیفه خطیری است که برعهده هدایت گران این وادی است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،سمیه شفیعی دبیر سمن آوای خوش زندگی شهرستان فردوس  اظهار کرد:با توجه به شرایطی که در استان به واسطه شیوع ویروس کرونا  و مصوباتی که ستاد ملی کرونا وضع کرده است تصمیم گرفتیم برنامه های امسال هفته جوان را در فضای مجازی دنبال کنیم.

شفیعی بیان کرد هرساله همزمان با هفته جوان برنامه های مختلفی در سطح استان برگزار می شود امسال هم 17 فروردین الی 23 فرودین ماه هفته جوان نامگذاری شده وهر ساله مصادف با ولادت حضرت علی اکبر(ع) که با نام هفته جوان در نظر گرفته است از سوی ادارات ورزش و جوانان در سطح استان های سراسر کشور برنامه های مختلفی برگزار می شود که در سطح استان خراسان جنوبی و همچنین شهرستان فردوس هم برنامه ها با هدف هویت بخشی به جوانان که نیروهای توانمند جامعه هستند اجرا می شود.

مسئول خانه جوان شهرستان فردوس روز جوان را فرصتی دانست برای یاداوری قابلیت های بالقوه این قشر ارزشمند و گفت امیدوارم مسئولان با آگاهی از این پتانسیل ها در جهت هدایت انرژی جوانان برای سازندگی گامهای موثری بردارند واز طرفی جوانان با خودشناسی و خودباوری در جهت معرفی خویش به اجتماع برای قبول مسئولیت های مدنی در رشد جامعه در ابعاد گوناگون تلاش نمایند

وی اضافه کرد جوان مظهر توانمندی، پویایی، سرزندگی و ابتکار است که بدون تردید با همت والا و با تکیه بر استعداد خود می تواند افتخار آفرین و شگفتی ساز باشد.

دبیر سمن آوای خوش زندگی افزود:کشف صحیح وبارور نمودن استعداد وشایستگی های جوانان نیز به منظور بهره وری شایسته از توانمندسازی ایشان در عرصه های مهم علمی وفرهنگی ، وظیفه خطیری است که برعهده هدایت گران این وادی است.

 سمیه شفیعی ضمن دعوت همگانی برای پرهیز از اجتماعات و ماندن در خانه به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تلاش های سازمان های مردم نهاد جوانان شهرستان را در بحث  مبارزه باکروناقابل تقدیردانست و تاکید کرد:  سمن آوای خوش زندگی در همان آغاز شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان فعالیت های قابل توجهی را آغاز کردند وسمن ها  تا زمان ریشه کن شدن  این ویروس  فعالیت های خود را با شدت بیشتری در این خصوص ادامه خواهند داد .

و ادامه داد: همچنین  در این ایام برنامه های مختلفی از جمله جشنواره بازی هر خانواده یک بازی، جشنواره مجازی نمایش عروسکی، جشنواره مجازی قصه های جذاب خانوادگی و ...اشاره کرد.

 وی در انتها خاطرنشان کرد این نوع برنامه ها به  منظور بالا بردن روحیه نشاط در سطح جامعه و یادآورشد:  امیدوارم با مشارکت مردم و تلاش جوانان این مرز و بوم هرچه سریعتر شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس و بازگشت روزهای خوش و درخشان برای این مردم باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز