معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی خبر داد:

امدادرسانی به ۱۱ حادثه شهری و جاده‌ای در خراسان رضوی

۱۳۹۴/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۰:۱۵
کد خبر: ۲۷۳۴۲۲
امدادرسانی به ۱۱ حادثه شهری و جاده‌ای در خراسان رضوی
اسماعیل بهمن آبادی به فعالیت 36 پایگاه امداد و نجات در سطح استان خراسان رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: روز گذشته 11 حادثه شامل حوادث شهری و جاده‌ای رخ داده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، اسماعیل بهمن آبادی به فعالیت 36 پایگاه امداد و نجات در سطح استان خراسان رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: روز گذشته 11 حادثه شامل حوادث شهری و جاده‌ای رخ داده است.
وی با تاکید بر اینکه در مجموع در این حوادث 56 حادثه دیده وجود داشته است خاطرنشان کرد: در این حوادث بیش از 48 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 19 نفر به مراکز درمانی منتقل شده و 8 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.
بهمن آبادی با تاکید مجدد بر رعایت قوانین و مقررات گفت: متاسفانه در حوادث دیروز که اکثر آنها در محورهای مواصلاتی به مشهد بوده‌اند 4 نفر فوت شدند.
معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: شهرستان‌های حادثه خیز روز گذشته؛ مشهد، تربت حیدریه، قوچان، تایباد، رشتخوار، جوین، سبزوار و درگز بوده است.
وی به فعالیت 323 نیروی علمیاتی در روز گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین در این روز 87 خدمت حضوری از سوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ارائه شده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز