مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد؛

لزوم ایفای نقش موثر روابط عمومی و رسانه ها در تبیین و تحقق شعار سال

۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۷۶۸۰۳
لزوم ایفای نقش موثر روابط عمومی و رسانه ها در تبیین و تحقق شعار سال
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی بر لزوم ایفای نقش موثر روابط عمومی و رسانه ها در تبیین و تحقق شعار سال تاکید کرد.
به گزارش  خبرگزاری برنا ازخراسان رضوی ، امیر پور مهدی با برشمردن نقش ارزنده روابط عمومی ها در جهت دهی افکار عمومی خاطر نشان کرد: فعالان این عرصه تاثیر گذار؛ می توانند در خلق همدلی و همزبانی درون سازمانی و برون سازمانی ایفاگر نقش باشند.
وی افزود:رسانه ها، مطبوعات و روابط عمومی ها عناصر مکمل یکدیگرند که از توان بسیار بالایی در راستای شکل دهی اندیشه ها و سوق دادن آن به سوی تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی  برخوردارند.
مدیر کل روابط عمومی در ادامه تصریح کرد:روابط عمومی ها به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بخش های جامعه می توانند نقش حائز اهمیتی در تبیین و ترویج شعار سال ایفا کنند.
امیر پور مهدی با ابراز خرسندی از پشتیبانی ملت از دولت در تمام عرصه های تاثیرگذار و سرنوشت ساز تصریح کرد: نقش روابط عمومی ها در توسعه و استمرار این پشتیبانی اجتناب ناپذیر است.
وی شعار سال را به عنوان نقشه ای ارزشمند خواند که با تبعیت از آن رسیدن به مقصد بدون شک حاصل می گردد.
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی با بیان این که روابط عمومی و رسانه بواسطه ظرفیت بالایی که در حوزه ارتباطی، اطلاع رسانی و افکار سنجی دارند خاطر نشان کرد: آنان می توانند به عنوان حلقه اتصال بین مردم و مسئولان بیانگر و ترویج دهنده آرمان های انقلاب اسلامی و انتظارات رهبر معظم در سطح ملی و یا حتی بین المللی باشند.
وی شفافیت، صداقت، امانتداری، سرعت عمل در انعکاس صحیح و به موقع اخبار را لازمه تحقق همدلی و همزبانی بین ملت و دولت دانست و  حفظ وحدت، آرامش، ایجاد نشاط کاری و کمک در سرعت بخشیدن به حل مشکلات جامعه را نتیجه آن برشمرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز