عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی خراسان رضوی:

باید بر روی برندسازی کالای داخلی کار کنیم

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۴:۱۷
کد خبر: ۳۵۳۵۲۴
باید بر روی برندسازی کالای داخلی کار کنیم
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی با بیان این که باید بر روی برندسازی کالای داخلی کار کنیم گفت: برگزاری نمایشگاه مبلمان کمک شایانی به صنعتگران این حوزه می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجتبی بهاروند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ها کمک موثری به معرفی تولیدات داخلی می کند، اظهار کرد: قطعا برای معرفی هر محصولی نیاز  است تا این محصولات در مکانی عرضه و معرفی شوند و در این راستا برگزاری نمایشگاه ها کمک زیادی به بازار و به ویژه صنعتگران می کند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی افزود: یکی از راه های تبادل نظر و ارتقای محصولات در بین صنعتگران برگزاری نمایشگاه ها در سطح ملی و بین المللی است که خوشبختانه مشهد مقدس و استان خراسان رضوی در این زمینه خوش درخشیده اند.

وی  تصریح کرد: باید توجه داشت زمانی یک صنعت می تواند به خوبی در بازار فعالیت کند که حمایت های لازم از آن صورت گیرد و هم اکنون فعالان اقتصادی مشکلات عدیده ای همچون بیمه، مالیات و رکود موجود در بازار را شاهد هستند که تمامی حتی یکی از آنها نیز برای مختل کردن فعالیتشان کافی است.

بهاروند با تاکید بر اینکه در حال حاضر باید بر روی برندسازی کالای داخلی کار کنیم، گفت: برگزاری نمایشگاه ها به فعالیت صنعتگران تا حدودی کمک می کند اما به تنهایی کافی نبوده و باید در این راستا با کمک مسئولان ذی ربط به سمت برندسازی و تقویت کالای داخلی حرکت کرد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: از آنجا که برندسازی کمک شایانی در گسترش فرهنگ استفاده از کالای داخلی دارد امیدواریم  بانیان نمایشگاه بتوانند فرصت و موقعیت های برند سازی را در نمایشگاه به خوبی برای سرمایه گذاران روشن و فراهم کنند.

وی در پایان تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی مشهد یکی از قطب های نمایشگاهی کشور بوده و توانسته با برگزاری نمایشگاه های مختلف در طول سال حامی خوبی برای صنعتگران مختلف باشد.

شانزدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر و روشنایی از یکم تا چهارم دی ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور 180 شرکت تولیدی برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز