مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خبر داد:

احداث جایگاه سوخت در منطقه مرزی ایران و ترکمنستان

۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۹:۱۹:۲۶
کد خبر: ۳۷۰۹۰۶
احداث جایگاه سوخت در منطقه مرزی ایران و ترکمنستان
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از احداث یک جایگاه سوخت نفت و گاز در منطقه مرزی لطف آباد در مجاورت کشور ترکمنستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین شکوهی با اشاره به حضورش در جلسه کارگروه سوخت استان که  در لطف آباد شهرستان درگز برگزار شد، گفت: در این جلسه مجوز ایجاد یک جایگاه سوخت نفت و گاز در این منطقه مرزی صادر شد که پس از بررسی های لازم، عملیات اجرایی آن به زودی توسط سازمان همیاری و مشارکت شهرداری این شهر آغاز خواهد شد.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن شهر لطف آباد در مجاورت کشور ترکمنستان، و تردد قابل توجه کامیون های ترانزیتی از این مرز، احداث این جایگاه، ضمن ارائه خدمات سوختگیری به خودروهای سنگین عبوری از خروج ارز از کشور نیز جلوگیری کند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: همچنین فراهم کردن امکان سوخت گیری برای خودرو هایی که از این مرز وارد کشور می شوند نیز جذب منابع مالی و درآمدزایی پایدار برای شهرداری این منطقه را به دنبال خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: با تعیین محل مناسب احداث این جایگاه سوخت از سوی شهرداری لطف آباد مراحل کارشناسی و اجرای این طرح توسط واحد سوخت معاونت بازرگانی و سرمایه گزاری سازمان همیاری شهرداری های استان انجام خواهد شد.

 

نظر شما