با توسعه زیرساخت‌ها سرانه ورزشی استان را افزایش می‌دهیم

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۴:۴۴:۰۲
کد خبر: ۸۱۳۷۰۴
با توسعه زیرساخت‌ها سرانه ورزشی استان را افزایش می‌دهیم
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: متاسفانه سرانه ورزشی استان آنطور که باید نیست امیدوارم با توسعه منابع به سرانه ورزشی استاندارد نزدیک شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با حضور ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان در تالار اجتماعات این اداره برگزار شد.

فرزاد فتاحی در این نشست گفت: از مهر ماه سال جاری تا پایان سال برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای چهلمین فجر انقلاب اسلامی انجام شد و در همین راستا برنامه‌های فرهنگی ورزشی بسیار خوبی در سطح استان برگزار و پروژه‌های بزرگی افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اهمیت ورزش در روستاها المپیاد ورزش‌های بومی محلی در استان برگزار شد و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، در زمینه جوانان نیز نشست‌های مستمری را برگزار کردند و در برخی شهرستان‌ها ساخت خانه جوانان کلید خورد.

وی با اشاره به افتتاح سالن ورزش‌های رزمی در ابرده خاطرنشان کرد: فردا با افتتاح خانه ووشو در مشهد بخشی از مشکلات این هیات حل خواهد شد، همه این پروژه‌ها گوشه‌ای از خدمات دولت به مردم است که با وجود محدودیت وکمبودهایی که هست کارهای بزرگی با مدیریت خوب در استان ها صورت می‌گیرد.

فتاحی با تاکید بر این موضوع که خراسان رضوی بار عظیمی از ورزش قهرمانی را بر دوش می‌کشد، عنوان کرد: ورزشکاران استان در تمامی صحنه‌ها و اعزام‌ها افتخار آفرینی کردند، تفاوت خراسان رضوی با استان‌های دیگر این است که همه ورزشکاران در مشهد سکونت ندارند و از سراسر استان قهرمان داریم که این نشان دهنده پتانسیل بالای استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن ابراز امیدواری از موفقیت در المپیک ۲۰۲۰ بیان کرد: با توجه به تشکیل ستاد مسابقات المپیک ۲۰۲۰ تلاش داریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب در این رقابت‌ها نیز همچون مسابقات آسیایی بدرخشیم.

وی با اشاره به توانایی های مدیریتی نیروهای خراسان رضوی عنوان کرد: در چند روز گذشته چند میزبانی رقابت‌های کشور را به طور همزمان در رشته های مختلف داشتیم که در بهترین شکل ممکن برگزار شد.

فتاحی خاطرنشان کرد: متاسفانه آمایش سرزمینی در خراسان رضوی صورت نگرفته و از نظر زیر ساخت شهرستان‌هایی کاملا محروم هستند، برخی از شهرستان‌ها با وجود جمعیت قابل توجه فقط یک سالن دارند حتی از داشتن یک زمین خاکی بی بهره اند، تلاش داریم که سرانه ورزشی کشور را به عدد اصلی آن نزدیک کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز