هیئت بدنسازی و پرورش اندام از اهمیت ویژه ای برخوردار است

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۳:۱۷:۴۴
کد خبر: ۸۸۲۰۶۷
هیئت بدنسازی و پرورش اندام از اهمیت ویژه ای برخوردار است
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: هیئت بدنسازی و پرورش اندام از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است چرا که با توجه به تعدد باشگاه های ورزشی در سطح مشهد و استان و اعتمادی که خانواده ها در خصوص آموزش فرزندانشان در این باشگاه ها به اداره کل ورزش و جوانان استان و این هیئت دارند، کار ما برای کنترل و نظارت دشوار تر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در مجمع انتخاب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام ضمن تشکر از حمایت های پورعلی فرد، رئیس این فدارسیون اظهار کرد: از همه کاندیدا ها که برای شرکت در این مجمع، احساس مسئولیت کردند، تشکر می‌کنم.

 وی همچنین ضمن تشکر از پور آزاد بابت فعالیت هایش در طول دوره سرپرستی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان، بیان کرد: از تاخیر در برگزاری این مجمع به دلیل مشکلات بوجود آمده عذر خواهی می‌کنم و تلاش همیشگی ما در سالم برگزار شدن مجامع بوده است. 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: تمام تلاش بنده و همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان استان این است که روند رو به رشد استان در ورزش را همگام و هم سو با هیئت های ورزشی جلو برده و گسترش دهیم. 

فتاحی تصریح کرد: هیئت بدنسازی و پرورش اندام از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است چرا که با توجه به تعدد باشگاه های ورزشی در سطح مشهد و استان و اعتمادی که خانواده ها در خصوص آموزش فرزندانشان در این باشگاه ها به اداره کل ورزش و جوانان استان و این هیئت دارند، کار ما برای کنترل و نظارت بسیار بیشتر شده است.

وی اضافه کرد: تلاش ما بر این است که هیئت های ورزشی بتوانند بیشترین خدمات را به جامعه مخاطب خود ارائه و در این راستا به ورزش استان نیز کمک کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه همه اعضای مجمع انسان های بزرگی هستند عنوان کرد: در مجامع باید به شخص رای داده نشود بلکه به برنامه های یک فرد رای داده شود، همچنین اگر فردی انتخاب شد، دلیل بر این نیست که 4 سال هرگونه فعالیتی را انجام دهد و باید اعضای مجمع پیگیر فعالیت هیئت شان باشند.

فتاحی گفت: سال 97، سال خوبی چه از لحاظ توسعه زیر ساخت ها و چه از لحاظ بعد قهرمانی برای استان بود و با توجه به اینکه بسیاری از مشکلات مان در سال گذشته برطرف شد، سال جاری، سال بهتری برای ما خواهد بود.

وی ادامه داد: اخیرا پس از سال ها کشتی گیر نوجوان ما توانست مدال طلای آسیا و جهان را از آن خود کند، همچنین ورزشکاران ما در رشته جودو نیز مدال طلا و نقره آسیا را بر گردن آویختند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پایان بیان کرد: این افتخارات باید در کنار اخلاق و منش پهلوانی صورت گیرد تا ورزش ما بیش از پیش رشد کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز