کارگروه کوهنوردی در استان تشکیل شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۳:۱۱:۵۵
کد خبر: ۸۹۹۶۹۴
کارگروه کوهنوردی در استان تشکیل شد
معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: پیرو مشکلات موجود در گروه های کوهنوردی و طبیعت گردی و نارضایتی که از سوی خانواده ها در بعضی از این گروه ها به وجود آمده،کارگروهی در این خصوص تشکیل دادیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیر زارعی در خصوص گروه های کوهنوردی اظهار کرد: پیرو مشکلات موجود در گروه های کوهنوردی و طبیعت گردی و نارضایتی که از سوی خانواده ها در بعضی از این گروه ها به وجود آمده، تصمیم بر این گرفتیم که کارگروهی در این خصوص تشکیل دهیم.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: اولین جلسه این کارگروه با حضور افرادی از بخش های مختلف اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت کوهنوردی برگزار شد و پیرامون مشکلات گروه های مجاز و غیر مجاز کوهنوردی بحث شد.

زارعی افزود: برگزاری اولین همایش کوهنوردی جهت ارائه بروز ترین آیین نامه هایی که به استان ها ابلاغ شده، اولین مصوبه این کارگروه برای باشگاه های مجوز دار بود.

وی درخصوص دومین مصوبه این کارگروه نیز گفت: گروه های مجوزدار کوهنوردی که خانواده ها را تا تفرجگاه های استان هدایت می‌کنند، باید درخواستی به هیئت کوهنوردی استان بدهند و هیئت پس از بررسی و ابلاغ شرایط فنی و اخلاقی مجوز های لازم را صادر کنند.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اضافه کرد: از طرفی دستگاه های نظارتی دیگر در استان پیگیری این موضوع را از ما خواستند و تصمیم بر این شد که این کارگروه، ماهی یکبار تشکیل شود تا در خصوص مشکلات گروه های کوهنوردی تصمیم گیری شود.

زارعی تصریح کرد: امیدوارم با تشکیل این کارگروه، تصمیماتی اتخاذ شود که به نفع مردم و باشگاه های کوهنوردی باشد.

 

نظر شما