مدیران پیگیر اعتبارات ملی باشند

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۴:۵۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۰۳۳۸۷
مدیران پیگیر اعتبارات ملی باشند
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: با اعتبارات تملک دارایی مصوب شده در استان جهشی اتفاق نمی افتد و مدیران دستگاه های اجرایی باید از سطح ملی پیگیری اعتبارات باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علی بیگ زاده در دومین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: استراتژی استاندار برای جهش استان افزایش تعامل با مقامات کشوری و انعقاد تفاهم نامه ها و کسب موافقت نامه ها برای انجام کارهاست.

بیگ زاده افزود: در سال گذشته ٨۶ مقام ملی به استان خراسان شمالی سفر داشتند و یا استاندار با همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با آنان در مرکز دیدار داشته است.

وی ادامه داد: ۵ کمیسیون تخصصی اقتصادی، عمرانی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی برای پیگیری وعده ها و پروژه های انجام شده و در حال انجام دولت تدبیر و امید در استان تشکیل شده است.

بیگ زاده همچنین تاکید کرد: با هدف حل مشکلات دستگاه های اجرایی،سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در ردیف سایر را پیگیری کند.

در ادامه این نشست معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی نیز اظهار داشت: نقش فرمانداران در تصویب پروژه ها و تخصیص اعتبارات به خوبی دیده شود چرا که آنان نقطه مواجهه با مردم هستند و اولویت ها را به خوبی می دانند.

ولی الله حیاتی اشابه داشت: در خصوص انعقاد تفاهم نامه بین دستگاه های اجرایی و صدا و سیمای استان جهت اطلاع رسانی هنوز برخی از دستگاه ها اقدام نکرده اند که باید برای انجام به موقع این کار اهتمام داشته باشند.

بر اساس این گزارش در این نشست توزیع اعتبارات عمومی و تملک دارایی سرمایه ای استان تصویب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز